Gå til innhold

Hotell cæsar

Kjell Rune
 Share

Ser dere Hotell Cæsar  

101 stemmer

1. 1. Ser dere Hotell Cæsar

• jepp
      28
    • nei
      37
    • vist d står på så / av og til
      37

Anbefalte innlegg

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva er Hotel Cæsar? :roll:

Jeg ser skremmende lite tv for tiden. Tenkte jeg skulle prøve å få med meg 24 men det skar seg det også etter 3 episoder.. Liker bedre å sette på en DVD hvis jeg først setter meg ned foran boksen.

Du får begynne å laste ned episodene fra nettet. Hele sesong 4 er snart ferdig i USA, og på nett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er Hotel Cæsar? :roll:

Jeg ser skremmende lite tv for tiden. Tenkte jeg skulle prøve å få med meg 24 men det skar seg det også etter 3 episoder.. Liker bedre å sette på en DVD hvis jeg først setter meg ned foran boksen.

24 er dritkul serie, så ikke flere enn 3epsioder jeg heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har faktiskt helt ærlig aldri sett en hel episode... jeg ser av og til litt på det når jeg venter på neste program foreksempel...

eller jeg så nesten en hel episode en gang.. det var reprisen når han gamle anker.hansen døde!!! det var heftig... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så Cæsar i går.

Jeg satt med innvendig latterkrampe i 15min (minst)

Var så bra at Krogstad beskyldte sigøynerne for å ha stjålet mp3-spilleren hans. HEHEHE. mp3 spiller, faktisk.

Marianne irriterer meg btw. makan til sklie.

Og hva i huleste er det Scott tenker ettersom han hopper til sengs med Uni i hver episode. :-&

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hotel cæsar er bra d. he he skikkelig avhengig jeg da vett. ser d nesten vær dag. og kjører gjerne hjem bare for og se d. he he.

høres ut som min samboer.....

han blir like engasjert hver gang det er nye inntriger der.

tydelig at dere gutter ikke har sett så mange andre såpeserier opp igjenom åra. hehe

neida det blir jo så jeg ser på av og til jeg også.. må jo sitte stille og holde kjeft den halv timen ellers blir han gæærn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 11 months later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...