Gunnar Skrevet Mai 11, 2005 Forfatter Skrevet Mai 11, 2005 Hva da? *nysjerrig* Muligens noe slikt: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=6552
BimmerKing Skrevet Mai 12, 2005 Skrevet Mai 12, 2005 Hva da? *nysjerrig* Muligens noe slikt: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=6552 Gode greier !!!! Men jeg vil helst ha pocketbike'n.....
Raven Skrevet Mai 14, 2005 Skrevet Mai 14, 2005 he he jeg vil oxo ha bike`n, så jeg kjøpte et lodd til jeg hi hi
ove Skrevet Mai 18, 2005 Skrevet Mai 18, 2005 hvordan går det med loddsalget tar det seg opp gunnar eller er folk her litt slappe
Kjetil 323i E36 Skrevet Mai 18, 2005 Skrevet Mai 18, 2005 Jeg slenger nok inn et par til Spiller da ingen rolle om jeg bruker dem her eller om jeg kjøper meg noe anna tull.
Gunnar Skrevet Juni 14, 2005 Forfatter Skrevet Juni 14, 2005 Betalinger på kommende lotterikjøp _må_ være inne til 1. juli, kommer derfor til å sette siste frist til søndag 26. juni. Løp & kjøp! Bare å tipse venner og kjente rundt forbi. Andre forumer er også interessant! Dette er jo kongepremie, så med 12 dager igjen er det bare å få gang!
BimmerKing Skrevet Juli 2, 2005 Skrevet Juli 2, 2005 hvem vant? Det gjorde faktisk jeg, sier Gunnar og Ove..... Tusen takk til Gunnar og Ove for den rå feriegaven!!!! Ove skulle sende den på Mandag, så nå skal det bli liv på Vestnes!!!!! Gleder meg som en unge til den kommer!!!!!
Tore Diesel Skrevet September 22, 2005 Skrevet September 22, 2005 Takk for skjorta Gunnar Tatt i bruk den nå!
Gunnar Skrevet September 22, 2005 Forfatter Skrevet September 22, 2005 Får håpe den passer sånn noenlunde. Var den eneste jeg hadde.. Så på Våler at Gaute hadde tatt i bruk premien sin han også: Solskyggen på mannen til høyre..
Gaute Skrevet September 22, 2005 Skrevet September 22, 2005 Får håpe den passer sånn noenlunde. Var den eneste jeg hadde.. Så på Våler at Gaute hadde tatt i bruk premien sin han også: Solskyggen på mannen til høyre.. Jepp. Den var god å ha der. Jeg fikk skikkelig hodepine av det sterke sollyset der. Er ikke vant med slikt fint vær, vet du Takker for gaven/premien!
Kjell Rune Skrevet November 5, 2006 Skrevet November 5, 2006 ja og noen fjernet det og jeg greide og få virus igjend faen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå