Gå til innhold

Bilen min (E36 320i Coupé)


BMW_JP
 Share

Anbefalte innlegg

Bilde av bilen min. Er ikke noe full styling her, er ikke sånn type jeg. Hehe... Så en mer eller mindre anonym BMW er dette da. :)

BMW 320i Coupe E36

M52 motor rekkesekser 24 ventiler

1998 modell

Km 70 000

2 tidligere eiere

Montreual blå

Solgt ny på BMW i 1998

Var helt original da jeg kjøpte den.

Det lille jeg har gjort er å bytte hvite blinkere over hele samt kjøpt 18" felger. Hva heter disse felgene forresten? Har ikke gjort noe annet, ikke noe sportsfiler eller noe annet. Bryr meg ikke om sånt.

Bilde av bilen før med originale 205/60-15

CIMG0909_.jpg

Bilde av bilen med 225/40-18

CIMG0912_.jpg

Skal si det gjør seg mye med nye felger og dekk!!!! :D

Skal ikke gjøre noe mere med bilen nå, kanskje det blir litt senking bare...kanskje.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble pent det der, ja. Litt senking, M3 speil og kroma endestuss(er), så blir det bærre lækkert :wink: Ellers er vel bilen lakkert helt ned etter hva jeg kan se, bortsett fra eksoslista. Fronten vises jo ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, takker for mange hyggelige tilbakemeldinger :D

Jeg kjøpte de hos Dekkspesialisten, fikk de for 10000 kr + låsemuttere til 300 kr, så totalt 10300.

Jeg skal få en blank endestuss ja ;) Har bare ikke fått somla meg til det ennå. Det er vel det som mangler + kanksje litt senking som sagt. Går det an å få 30/10-15 senking?

Angående navnet så står det på kvitteringen, men med vanskelig skrift. Vanskelig å tolke, men tror det står: Briofora Copiforgal eller noe. Hehe

Bilen er lakkert helt ned ja, uten om den ene sorte lista ved eksosen.

Ble faktisk veldig mye roligere å kjøre med bredere dekk, bråka ikke så mye som de slitte andre dekka. Mista litt komfort selvfølgelig, men pytt pytt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...