Gå til innhold

En gledelig opplevelse!


Gaute
 Share

Anbefalte innlegg

Sukkersøt fortelling :wink:

Tror jeg ville gjort det samme. hehe.

Du blir ikke bare trist når du får bildene da? :?

Nei, jeg har ingen grunn til å bli trist. Jeg har en mye bedre bil nå, og det vil bare gi en masse gode minner med bilder. Jeg gleder meg :-D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sjekket for noen uker siden om min gamle 1981 Porsche 928S stadig kjører på veiene i Norge; og det gjør den...dog i en annen farge enn da jeg eide den. :shock: Bilen er faktisk 24 år gammel og originalt hadde den fargen "Indisch rot", men i dag er den mørge blå. Det hadde vært utrolig artig å se denne bilen igjen...så jeg har ingen problemer med å forstå hvorfor Gaute føler som han gjør. :wink:

928S.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Gaute..

Du husket vel å fortelle om BMWGuiden.no? ;)

Jeg er nok redd jeg fortalte ham så mye at han gikk i :information-overload: en stund stakkar. Men han var nå veldig blid og fornøyd. Skal ikke se bort fra at han plutselig kan dukke opp her. Hvem vet?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars fyr. :)

Men morsomt å ha bilder av alle bilene en har hatt ihvertfall!

Fatteren hadde en '68 Camaro da jeg var knøtt, V8 på 350-380 gamp. "Grombilen" i hans ungdomstid (fortsatt det grommeste han har hatt) og så har han knapt noen bilder hvor hele bilen er med. Bilder av motorsyklene der bakenden på bilen er med i bakgrunnen og slikt. Kjedelig! Så knips i vei av bilene dere har! Gøy å ha til senere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars fyr. :)

Men morsomt å ha bilder av alle bilene en har hatt ihvertfall!

Fatteren hadde en '68 Camaro da jeg var knøtt, V8 på 350-380 gamp. "Grombilen" i hans ungdomstid (fortsatt det grommeste han har hatt) og så har han knapt noen bilder hvor hele bilen er med. Bilder av motorsyklene der bakenden på bilen er med i bakgrunnen og slikt. Kjedelig! Så knips i vei av bilene dere har! Gøy å ha til senere. :)

Apropos foreldregenerasjonen og tidligere biler. Jeg fant for en tid tilbake div. bilder av min mor og far da de var unge...og blandt disse bilden var også et bilde av deres første bil. :D De var 29 år gamle i 1964 da de kjøpte en nesten ny Mercedes-Benz 190...egentlig litt av en bil på den tiden. Jeg kom til verden i 1967 og har derfor kjørt noen år i denne bilen, men det husker jeg ikke. :roll: Mercedes´en fraktet Mor og Far bl.a til Rivieraen og Storbritania. Jeg kan tenke meg at det var en temmelig lang reise den gangen...knapt 20 år etter den 2. verdenskrig. :wink:

MB190_64.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...