Gå til innhold

Det var det...


WebGeek
 Share

Anbefalte innlegg

Må bare få ut litt frustrasjon... Dette handler da om en golf og ikke bmw...

Har jo postet litt her tidligere da jeg har visst at bilen min synger på siste værset, og jeg leter etter ny bil, da selvfølgelig en bmw...

Sjekket min kjære golf i morges og så at jeg måtte fylle på litt kjøleveske, og gjorde dette. Til min store overraskelse gikk det på hele 5 LITER vann på dette beistet av en naziknallert. (Noe som temp-måleren inne i bilen ikke har vist tegn til å registrere.)

Kjørte til jobb klokka 14 og satt der til klokka 20. Kjørte deretter til nattsafen, putta pengene inn i sprekken og studerte den nydelige møkkahugen av en bil som da står i en svak nedoverbakke... Jeg så at det da regnet, men kun foran bilen... hmm... Da jeg studerer litt nærmere, ser jeg at det står en stråle ut gjennom grillen på bilen og det rett å slett fosser vann under bilen. :shock: HERLIG! Jeg hiver meg inn i bilen og har et lite håp om at jeg skal klare meg hjem da det kun er et par kilometer til min ringe bolig. Etter en nervepirrende tur får jeg dette tyske prakteksemplaret av en bil inn i gården. Da jeg går ut av bilen høres det ut som en kogg som går får fulle mugger! Stopper bilen, går ut, og åpner panseret. Her finner jeg en herlig blanding av olje og kjøleveske i HELE motorrommet. Takk for perfekt timing.

Jeg har vært flink til å sjekke vann og olje, men nå plutselig så var det slutt på morroa.

Det flotte er at jeg er avhengig av bil i jobben min så jeg må ha ny bil i løpet av relativt kort tid, ellers så må jeg gå over til deltid.

TAKK FOR MATEN OG GOD JUL!!!! HÆL****! :evil::evil::evil::evil::!:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja...da var faenskapet midlertidig gjenoppliva... Med en kamerats delebil og litt mekaniker-skillz fra undertegnede så går den en liten stund til.

Men tror jeg skal få ordnet meg en ny bil før det skjer noe igjen... Bare 24 timer uten bil var rett å slett grusomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var uten bil i 3 måneder etter audien tok farvel. i jakten på den perfekte BMW, den jakten tok litt tid...

men fy flate. helt krise å være uten bil.. sykla til jobb da.. 1 gang...

det endte med hjernerystelse og en ukes sykemelding...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var uten bil i 3 måneder etter audien tok farvel. i jakten på den perfekte BMW, den jakten tok litt tid...

men fy flate. helt krise å være uten bil.. sykla til jobb da.. 1 gang...

det endte med hjernerystelse og en ukes sykemelding...hehe

hjernerystelse? datt du av sykkelen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...