bjwa Skrevet Mai 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2005 Ja, fargestoffet er "fargefast" og er ferdig "molykylært-bundet" ca 15 minutter etter påføring. Det farger ikke av, preller ikke av, eller blekes av sollys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Mai 14, 2005 Share Skrevet Mai 14, 2005 Heisann, har du mange bokser igjen? isåfall, hvilke farger...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Mai 14, 2005 Share Skrevet Mai 14, 2005 Heisan Jeg skal farge taket i bimmern min jeg må ha svart, men hvor mange bokser?? det er stoff inter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjwa Skrevet Mai 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2005 HeisanJeg skal farge taket i bimmern min jeg må ha svart, men hvor mange bokser?? det er stoff inter.. Hei En boks dekker tre strøk á 1 - 1,5m2 avhengig av hvor mye farge som trekker seg inn i stoffet. Tror du bør ta utgangspunkt i én boks pr m2 for taktrekk så er du sikker. På interiør/eksteriør i skinn, skai/PVC, plast, gummi og metall dekker en boks 3 strøk á 1,4 m2 bjwa bew@asker.online.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjwa Skrevet Mai 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2005 Heisann, har du mange bokser igjen? isåfall, hvilke farger...? Hei Har noen få bokser på lager. Ta kontakt så kan vi se hva vi får til. Jeg tar også nå imot bestillinger for leveranse i slutten av juni. Gi beskjed så fort som mulig hvis du ønsker å være med på denne bestillingen. bjwa bew@asker.online.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjwa Skrevet Mai 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2005 Hei Gi meg tilbakemelding så fort som mulig hvis du vil være med på neste bestilling for leveranse månedskiftet juni / juli. Neste bestilling etter dette er forventet inn i slutten av august. bew@asker.online.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjwa Skrevet Juni 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2005 Heisann!! På grunn av "KJEMPE-RESPONS" fra dere på ColorBond produktene har jeg nå bestillt opp et ekstra parti med leveranse i juli Ta kontakt for å bestille / reservere produkter på denne leveransen. Reservasjon foregår etter "førstemann til mølla" prinsippet hei og hopp bew@asker.online.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 Noen som har fått prøvd produktene på skinn interiør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 29, 2005 Share Skrevet Juni 29, 2005 kunne trenge en sånn boks jeg, men må sjekke fargekoden på skinnet mitt i morgen, når skal du bestille opp neste gang ? kan dette vidundermidelet hjelpe på dette for eks : i såfall holder det med 1 boks ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drage Skrevet Juli 28, 2005 Share Skrevet Juli 28, 2005 Er det noen som har prøvd dette stoffet her inne no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iAT Skrevet Juli 28, 2005 Share Skrevet Juli 28, 2005 Det lurer jeg på også, kunne godt tenkt meg svart tak, men ville jo gjerne hørt om noen andre har forsøkt først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Juli 28, 2005 Share Skrevet Juli 28, 2005 Jeg har bestilt dette i svart. Skal melde fra om hvordan dette fungerer så fort jeg får det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjwa Skrevet August 19, 2005 Forfatter Share Skrevet August 19, 2005 Heisann Dere kan jo kikke litt på forumet under hvor det ligger noen tilbakemeldinger på produktene, hovedsaklig i forbindelse med farging av skai/skinn puter i båt. http://www.baatplassen.no/i/index.php?showtopic=11984 bjwa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet August 24, 2005 Share Skrevet August 24, 2005 er det virkelig ingen som har testet dette eller kan vise noen bilder? virker ikke som selger er veldig interessert i å selge, vis noen "demoer" her så selges dette som "hakka møkk" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iAT Skrevet August 24, 2005 Share Skrevet August 24, 2005 Sendte selger en PM for noen dager siden hvor jeg bestilte en boks svart til stoffseter men har ikke fått svar enda, han er gjerne på ferie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå