Tech9 Skrevet Mai 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2005 Ja, det er vel frontspoileren.... Men det Gunnar påpekte er E39-grillen/fronten vil jeg tro..... Aha.. Det kan det vel være ja..som skrevet innledningsvis så er det E39 nyrer og lykter..eller lyktene er jo ikke der da, men de skal vel på plass.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 Tenkte på nyrene/grillen ja. Gleder meg til å se bilen ferdig, men kan ikke love at jeg kommer til å like den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Mai 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2005 Tenkte på nyrene/grillen ja. Gleder meg til å se bilen ferdig, men kan ikke love at jeg kommer til å like den! Hehe..nei, den blir nok noe spesiell ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 mye godt arbei på den ja. lit for madda for min del men oppmerksomhet d får du nok ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 litt mer bilder: http://automote.no/default.asp?active_page_id=19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 Må egentlig si jeg har litt sansen for det prosjektet der gleder meg til å se ferdigresultatet.. ser utrolig fett ut selv om det ikke er min stil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Mai 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2005 For dere som skal på Gatebil på Våler til neste helg, så blir den kanskje å se der.. Eieren hadde et håp om at den kunne bli ferdig til da.. Står igjen en del småplukk, men det går nok mente han.. hva slags farge® blir det på bilen da..? Har fått høre nå, at den skal ha den oransjefargen, men den skal ha de flammene som dere ser på hekkskjørtet over hele.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Mai 14, 2005 Share Skrevet Mai 14, 2005 tror den kommer til å bli jævlig fet.. får si ifra om den kommer på våler.. vet ikke helt om jeg skal ditt enda men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mai 14, 2005 Share Skrevet Mai 14, 2005 Så sinnsykt fet bil dette blir.. Digger slike prosjekter.. Spennende å se noe nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Mai 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2005 Her er 3 bilder av den ferdige bilen, tatt på Gatebil på Våler i helgen. Bildene er litt dårlige pga mye folk og dårlig tid.. Skal få tatt flere senere.. Lakken ble gjort om litt..flammene ble droppet til fordel for grått "sagtann"-mønster.. Lyktene ble E30.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 Kul bil... Såg den på våler... Men hvordan er det å styre med det rattet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 Skulle den ikke ha E39 frontlykter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 Tøft tanklokk da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 den ble fet den, men var det ikke snakk om E39 lykter også da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 Her er det et bilde til... Kan ikke si at jeg likte den fronten der azza Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå