Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Skulle den ikke ha E39 frontlykter?
den ble fet den, men var det ikke snakk om E39 lykter også da?

Det var vel meningen ja, men ble tydeligvis ikke noe av.. :roll:

Fikk forresten tatt noen bedre bilder i dag:

DSC01564.jpg

DSC01565.jpg

DSC01566.jpg

DSC01568.jpg

DSC01571.jpg

Men hvordan er det å styre med det rattet?

Det gikk visst helt fint det etter litt tilvenning, og ved normal kjøring, men ved litt aktiv kjøring og sladd, så ble det litt kinkig. Så for sikkerhets skyld, og lovlighetens skyld er det nå byttet med et helt og litt vanligere ratt. 8)

DSC01567.jpg

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

hehe. da så ;)

Nei, den ble fet den. utrolig spesseilt, og noe som ikke andre har.

du har nok brukt mye tid i dette prosjektet her ja..

Skrevet
hehe. da så ;)

Nei, den ble fet den. utrolig spesseilt, og noe som ikke andre har.

du har nok brukt mye tid i dette prosjektet her ja..

Ajaj :oops: Det er ikke min bil altså..for dere som har fått inntrykk av det.. Er en kamerat av meg sin.

Men han og byggherren (Sivert Rolf - Automote) har brukt mange timer på den ja..

Skrevet

jeg for min del synest ike noe om den i hele tatt. greit att den skiller seg ut, men d er 2 måter og skille seg ut på. fin bil og stygg bil. denne faller nok ikke i fin bil klassen min. men pågangsmot d skal han ha. :) er vel viktigst att han er førnøyd da..

• 4 weeks later...
Skrevet

Tøff bil det ja.

Noen som kan fortelle meg om denne bilen har "kun" valset hjulbuene bak, eller om det er i tillegg gjort en "breddejobb" ?? Det såg bare ut som om den var så utrolig myyye valset liksom ;-)

Og hvem er det som selger Schmidt-felger her i landet? (De er jo steike dyre i Tyskland, så her må de koste skjorta ???)

• 1 month later...
Skrevet
Tøff bil det ja.

Noen som kan fortelle meg om denne bilen har "kun" valset hjulbuene bak, eller om det er i tillegg gjort en "breddejobb" ?? Det såg bare ut som om den var så utrolig myyye valset liksom ;-)

Jeg tror det bare er valsing som er gjort her, men er ikke sikker.. Skal vel finne ut det.. :wink:

Bilen er solgt/byttet bort til Namsos, så nå blir den å se deromkring. :)

Ble byttet i denne:

DSC01688.jpg

E30 M3, godkjent ombygd fra 316 mener jeg å huske. Rå bil. 8)

Skrevet
Er ikke den fyrn som styler (ødelegger) BMW, men med original bmw e30 front, og ikke e39 tøvet så ville bilen vært perfekt "showbil"

Patrick B

Showbil er den og vil den nok være uansett..den vekker utvilsomt oppsikt (både utseende og lyd fra stereo og motor/eksos) og tiltrekker "crowds" så det holder. Var sjåfør på den for et par helger siden, og det manglet ikke på folk rundt den da den stod stille. Ideel bil for den som liker å vise seg frem. 8)

Forøvrig en utrolig god bil å kjøre selv om den er upraktisk lav. :P Var pittelitt skuffet over effekten fra Nos'en..du merket den, men jeg hadde sett for meg litt mer "Fast-&-Furious-drag" for å si det slik.. :?

• 11 months later...
Skrevet

Denne bilen er nå igjen til SALGS!!!!

Denne gangen i Stjørdal og nå i bedre stand enn på lenge!

Bilen har fått en grundig shine innvendig, og setene er ordnet og smurt opp og Cab`n er inmpregnert.

Fremstår som MEGET velholdt!

Har stått lagret innendørs siden oktober 2005.

Ta kontatk på Tommy Westrum på telefon: 95729510

Pris: 96.000,- !!!!!

( Du finner annonsen på www.autodb.no, www.gatebil.no )

• 2 years later...
Skrevet
Tøff bil det ja.

Jeg tror det bare er valsing som er gjort her, men er ikke sikker.. Skal vel finne ut det.. :wink:

Bilen er solgt/byttet bort til Namsos, så nå blir den å se deromkring. :)

Ble byttet i denne:

DSC01688.jpg

E30 M3, godkjent ombygd fra 316 mener jeg å huske. Rå bil. 8)

Noen som vet hvor denne M3 ombygd fra 316 befinner seg nå?Vært artig å visst,det var jeg som bygget den opp faktisk....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...