Holmen Posted April 24, 2005 Share Posted April 24, 2005 Hei Fant en E30 318i til salgs for 6.000,- "Beskrivelse":Sprek 318i selges,ibra stand, lite rust(skulle vist bare være et lite hull på venstre framhjul,mangler en liten bitt på innside av hjulbue bak) -Senket 60mm(er det lovlig med så mye?) -Bra motor og gir -Alu på sommerhjul -Varme i seter -Takluke -El speil -Motor og coupè varmer -Helt og pent interiør -ikke pen i lakken(skal omlakeres allikavel) -årsavgift er betalt -skal til EU -ingen bulker -må kanskje skifte ene eller begge demprene foran -lekker litt olje(ny pakning til punnpanne følger med) KM:240.000 1985 2dør`s Noen som har noen synspunkter ang dette kjøpet?pris ol? Mvh Holmen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Rune Posted April 24, 2005 Share Posted April 24, 2005 svinsbil:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Divine Posted April 24, 2005 Share Posted April 24, 2005 LEgg opp bilde, ta med hvor rusta er.. Og det er jo ikke en sprek bil da Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonr Posted April 24, 2005 Share Posted April 24, 2005 6000 ? er det en skrivefeil ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ØyvindB Posted April 24, 2005 Share Posted April 24, 2005 Jeg tror det ville vært en god investering å få bilen på i det minste EU kontroll før kjøp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik Posted April 24, 2005 Share Posted April 24, 2005 Saken er at det nesten er umulig å si noe konkret om bilen sånn gjennom en elektronisk forbindelse. Bilen har kjørt langt, men hvis du ikke får en eller annen dyr overraskelse i nær fremtid er jo ikke 6K så mange penger. Får du den gjennom EU-kontrollen har du en artig og kanskje en billig bil i de neste to årene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aguilera Posted April 24, 2005 Share Posted April 24, 2005 Viss 6000,- ikke var skrivefeil, så hadde jeg kjøpt den med en gang!! Det er jo mindre en en månedslønn.... småplukk jo Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmw_fannrem Posted April 24, 2005 Share Posted April 24, 2005 Gå å kjøp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dan Posted April 24, 2005 Share Posted April 24, 2005 Ville nok fått den på EU kontroll først. Kan fort bli dyrt Link to comment Share on other sites More sharing options...
cmn Posted April 24, 2005 Share Posted April 24, 2005 Jeg ville nok fått den på EU-kontroll først jeg også. Tror det er veldig lurt. Og sjekk hvertfall etter rust under bilen!! Dempere må skiftes i par, så du må/bør hvertfall skifte begge demperene foran. Sjekk nøye etter rust over alt! Tror det er den største faren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BalleKnalle Posted April 25, 2005 Share Posted April 25, 2005 Kan jo være grei nok da.... Men vanskelig å si noe uten å ha sett bilder. Men det gode jungelordet, "Du får det du betaler for" gjelder vel her å... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yoneck Posted April 25, 2005 Share Posted April 25, 2005 6000 ? er det en skrivefeil ? Var det så billig, da ? En sliten, 20 år gammel bil? Link to comment Share on other sites More sharing options...
KennyZM Posted April 25, 2005 Share Posted April 25, 2005 6000 fra eller til... kjøp! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hhenrik Posted April 25, 2005 Share Posted April 25, 2005 med en gang bilen er gjennom eu-godkjenningen så tror jeg ikke fyren lar den gå for 6000....da fyker nok prisen opp... Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddis Posted April 25, 2005 Share Posted April 25, 2005 Jeg ville kjøpt den og til og med prøvd å prute litt mer.. finner alltid noe å hakke på Hvis det blir for galt så kan du jo bare demontere hele bilen og selge den i deler, da tjener du inn de 6000 kronene lett! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts