Gå til innhold

Hva synes dere om dette kjøpet av E30?

Holmen
 Share

*Synes dere jeg bør kjøpe den?  

27 stemmer

1. 1. *Synes dere jeg bør kjøpe den?

• JA det er nok ikke så dumt
      21
    • Nei tror ikke det så lurte
      6

Anbefalte innlegg

jeg kjøpte min bmw 318i 1985modell for 5000,- den var var grei for rust.. utenom kanalene.. der var det litt... han skulle opprinnelig ha 15000,- for den.. men jeg pruta ned til 5k.. så du må nok bare prute.. men bilen går ikke så godt altså.. :D

min..:

Bmw10.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en kommentar til EU-kontroller her. EU-kontroll er jo bare en tilstandsrapport som dokumenterer at bilen er i trafikksikker stand, dvs, at de sjekker bare saker og ting som er viktig for sikkerheten. Bilen kan fortsatt ha andre feil som ikke plukkes opp av denne kontrollen. EU kontroll er liksom et salgsargument i mange annonser, men det er jo virkelig ikke noen garanti for at hele bilen er bra, selv om det lyser og bremser :) Så om man vil ha en god tilstandsrapport, er det vel heller en god investering og ta den med til en NAF teststasjon, som gir en mer utfyllende rapport. De sjekker og tilstand på motor, drivverk osv. Om man er medlem koster det vel en 5-600 spenn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så om man vil ha en god tilstandsrapport, er det vel heller en god investering og ta den med til en NAF teststasjon, som gir en mer utfyllende rapport. De sjekker og tilstand på motor, drivverk osv. Om man er medlem koster det vel en 5-600 spenn..

NAF salgstest koster 1470 når man er medlem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...