///M Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=275042 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 Shit det va litt forskjell der ja... Kor mye koste en vanlig standard service sånn ca? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 var litt forskjell d ja. skal og kjøre diagnose på m5en jeg og nå. er en abs føler som er fucka. skikkelig iriterende med den abs lampa lysende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 Kor mye koste en vanlig standard service sånn ca? 3100,- betalte jeg for inspection II på min. (uten olje) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 Kor mye koste en vanlig standard service sånn ca? 3100,- betalte jeg for inspection II på min. (uten olje) dkr. 2080,- betalte jeg for Inspection I (inkl. 5 liter Casterol SLX 0W/30, oljefilter og microfilter til klimaen) her hos BMW i Århus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 Det var ingen dårlig pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 Det var ingen dårlig pris. Prisen er egentlig ok, men hvis jeg hadde hatt tid til å shoppe litt rundt tror jeg at det burde være mulig å få den samme servicen for ca. 1400-1500 danske kroner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 Aight, tenkte eg sko ha service på an når skattepengene komme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå