Custom Edition Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 fant denne og må si den så bra ut..utenom noe småtteri som kunne vært fjernet..noen som har noe kjennskap til bilen ? http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=718936 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 Er nok bare deg Likte egentlig kun bilen innvendig. Fronten på den hadde funket for min del viss den nederste lyse spoileren/leppa ikke hadde vært der. Ellers ble det for mye av det stygge Baken var iallefall helt på bærtur etter min mening... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 vet ikke helt om jeg likte utsende på den der jeg. e39 er ikke rånebilen liksom den kan staylest fint men ikke overdreved slik som jeg synest denne var. fjerna cupvingsen rundt om og fått på noen andre baklykter og felger så kanksje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 Så ikke så værst ut.... Men den var grønn da + litt korny bakfanger og noen duppeditter på sidene der...(+ på frontfangeren... cupwings?)..... (++++++gitteret skulle vært sort i både fram og bakfanger) I tillegg til en km stand på 176000 og at bilen er omlakkert.... Vet ikke jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 ganske så heftig bil ja.. selv om det ernoen småting som ikke falt meg i smak men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fannrem Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 Bilen var grei nok den, men Donald Duck nebbet på framfangeren er mindre pent for å si det mildt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 Absolutt ikke min smak. Men det kom kanskje ikke som noen overraskelse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 Absolut heller ikke min smak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knp86 Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 litt for jalla jalla for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 Pen bil, men finere med cup wings på sideskjørtene enn foran. Hadde sikkert ikke blitt så dominerende hvis de var lakka i bilens farge heller. Ellers fikk jeg en fornemmelse av at storebror prøver å se ut som lillebror Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 Stygge baklykter men ellers ganke ok.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 Den va RÅÅÅ Kunne lett hatt den uten for huse mitt :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 ble vel litt mye dilldall på den utvendig hvertfall, for min del ja. liker m-tech jeg..og det holder lenge mest mulig original er best syns jeg..men hadde sikkert tatt den imot hvis noen absolutt skulle finne på og kaste den etter meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 Jo, den var skikkelig fin! Har lyst på 5 serie eg, men har ikkje råd nå ..eneste den skulle hatt noen andre felger og fjerna cupvingene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinar Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 litt for mye styling, for liten motor.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå