Gå til innhold

Toppfart på e36 320

jcvold
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Når vi snakker om sperre... når skal den egentlig sperre?

Jeg har dratt isbilen til et sted mellom 6500 og 7000 uten at den sperrer (ikke 5. gir nei!), noe mer tør jeg ikke :mrgreen: Mente jeg leste 6250 engang?

på 320en var det 6250, eg og lurte på når den skulle sperre! eg satt den i fri og trakka på gassen og da stoppa den på 7000, slik fant eg det ut! men motoren må vere skikkelig varm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt min 91 e36 320i i 215 kmt , på samme sted med sommer dekk 17" 225/45 greier jeg med et nød skrik 200. Så jeg mener at bilen går tregere pga rulle motstand. Såpass tregere at jeg fakktisk byttet tilbake til 15" 190/ 55 i en periode.

Jeg var nesten på rødmerke i 215 kmt og det tar laaaang tid og nå denne farten, aner ikke hvordan resten av dere har greid og pasere 225 kmt !!

Da hadde jeg sprengt motoren. Min lå akkurat på første rød streken i 215 kmt ! og det tok 13 sekunder fra 170-215 :wink:

Så noen racer etter 180 er den absolutt ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi snakker om sperre... når skal den egentlig sperre?

Jeg har dratt isbilen til et sted mellom 6500 og 7000 uten at den sperrer (ikke 5. gir nei!), noe mer tør jeg ikke :mrgreen: Mente jeg leste 6250 engang?

Er nok chippa..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min er sperra på 6500. (importert hvist det har noe å si.) er relavivt rask opp i 180,men fra 180 til 200 går det tregere

Ja,samme her.. Det tar laang tid. Blir nok 325 motor. Testett en nå, fikk 0-100 på 8,8 og med min 320 i 10,04 Dekka mine bremser meg mye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvist du skal ha 325 motor,må du skifte drivverk og bremser og da?

Nei , det må du ikke !!! Det er helt likt !

Bare og sette rett i , du ser ikke forskjell på de :wink: Artige med 325 mot 320 er lave trutall ! Det er 320 rimelig dau, mens 325 bare spretter opp :wink: Selv om 1.4 sek i forskjell ikke er så veldig mye, merker du klart krafte bedre etter 100.. Tror ikke det er rare forskjellen i drifstoff forbruk heller. Tk bil skulle ha 17 000 for og skifte motor , synes det var grådig dyrt !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hatt 320 før og går helt grit nok de..men trust me..Stor forskjell på 320 og 325 både før og ikke minst etter 100km/h :wink: Bensinforbruket er utrolig nok ikke noe spesielt mer på 325..har ca 1.1 på bykjøring jeg mens 0.7 på langkjøring

men 17.000,- for bare skifte av motor var grådig dyrt! :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...