Aguilera Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 Da var det endelig i boks, ny front til Compacten er på vei Det ble en M-Tech front To små sprekker som lett kan repareres, men ellers i fin stand Skal hente den fredagskveld! Måtte bare få det ut, ååååh gleder meg!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 hehe Grattttiiiiissssssss daaaaa, jeg er såå glad på dine vegne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 da blir den nok fin tenker jeg..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 Dette høres meget bra ut. Har du M-Tech undervogn også så er du snart i mål i forhold til å ha en rimelig kjøreglad BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 dette høres MEGET bra ut nå ble fadderbarnet ditt glad jah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 Bra at du fikk fronten du ville ha da.. Du må legge ut bilder når du er ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 Flott at det ordnet seg med 02-Henning da, Aguilera! Han er en god mann, så der er det bare løp og kjøp. Du får sørge for å lakkere både den (er jo fra Henning sin svarte 323ti) og bakfangeren din, så er du langt på vei til en lekker bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 Har du M-Tech undervogn også så er du snart i mål i forhold til å ha en rimelig kjøreglad BMW. Tsk tsk, m-tech er for bestemødre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 26, 2005 Forfatter Share Skrevet April 26, 2005 Flott at det ordnet seg med 02-Henning da, Aguilera! Han er en god mann, så der er det bare løp og kjøp. Du får sørge for å lakkere både den (er jo fra Henning sin svarte 323ti) og bakfangeren din, så er du langt på vei til en lekker bil! Godt å vite at det er skikkelige folk jeg handler med Skal få lakket dem så fort som mulig, tro meg Forresten ingen her inne som "lakker svart" i stavanger området?? heheh.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 Har du M-Tech undervogn også så er du snart i mål i forhold til å ha en rimelig kjøreglad BMW. Tsk tsk, m-tech er for bestemødre! Neida...M-tech er for glade amatører...og bestemødre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 Flott Aguilera Holder selv på å resturerer en M-tech front som var knekt midt på leppa. Har pusset ned hele fangeren idag, og i morgen skal jeg legge glassfiber og spakle hakkene. HIHIHI, dette er så spennende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 26, 2005 Forfatter Share Skrevet April 26, 2005 Ja, gleder meg til å få den i hus og bjynne å pusse ned Viss ingen gir meg en snaxy pris på lakkering, så prøver jeg pokker meg å lakke den selv Gjort det før, kan gjør det igjen Bare krysse fingrene for at det blir bra, er jo en ganske stor flate... Er kjekt å drive med sånne prosjekt, vertfall når en får bra resultat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 får d vel til du tenker jeg. skikkelig arbeids dame Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 Flott at det ordnet seg med 02-Henning da, Aguilera! Han er en god mann, så der er det bare løp og kjøp. Du får sørge for å lakkere både den (er jo fra Henning sin svarte 323ti) og bakfangeren din, så er du langt på vei til en lekker bil! Godt å vite at det er skikkelige folk jeg handler med Skal få lakket dem så fort som mulig, tro meg Forresten ingen her inne som "lakker svart" i stavanger området?? heheh.... Er den ikke svart da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 får ta deg en tur til stord da! så kan vi lakke i svart blått og kvitt om du vil, men da går vel vinninga opp i spinninga, er dyrt og kjøre den veien! men svart svart er en fin farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå