BMW_JP Skrevet April 27, 2005 Share Skrevet April 27, 2005 Blanda kjøring for meg er korte strekninger fra by og hjem, cirka 2-3 mil. Fram og tilbake flere ganger. Pluss en lengre strekning på cirka 8 mil et par ganger. Og litt bykjøring. Da har min brukt 0,79 liter per mil. Hvis du ikke tror meg kan vi kjøre en tank så skal du se Kjører cirka 750 km på en tank. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pmkweb Skrevet April 27, 2005 Share Skrevet April 27, 2005 60+10 liter står det i boken min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet April 27, 2005 Share Skrevet April 27, 2005 Får toppen inn 53 liter jeg.. på min 328i etter å ha kjørt en stund med rød lysende lampe også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet April 27, 2005 Share Skrevet April 27, 2005 Til BMW E9. Er bilen på bildet en du har hatt tidligere ? Hvilken motor er det i den ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 28, 2005 Share Skrevet April 28, 2005 Til BMW E9. Er bilen på bildet en du har hatt tidligere ? Hvilken motor er det i den ? Du tenker på avataren ? ...nei; så heldig er jeg ikke...det er drømmebilen min...en 1975 E9 3,0 CSi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 28, 2005 Share Skrevet April 28, 2005 Blanda kjøring for meg er korte strekninger fra by og hjem, cirka 2-3 mil. Fram og tilbake flere ganger. Pluss en lengre strekning på cirka 8 mil et par ganger. Og litt bykjøring. Da har min brukt 0,79 liter per mil. Hvis du ikke tror meg kan vi kjøre en tank så skal du se Kjører cirka 750 km på en tank. Joda...jeg tror deg, men poenget er at ditt kjøremønster nok avviker litt fra hva som er avgjørende i EU-normen. Litt mer landevei enn normen tilskriver og forbruket reduseres kraftig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 28, 2005 Share Skrevet April 28, 2005 Til BMW E9. Er bilen på bildet en du har hatt tidligere ? Hvilken motor er det i den ? Du tenker på avataren ? ...nei; så heldig er jeg ikke...det er drømmebilen min...en 1975 E9 3,0 CSi. finnes en slik i molde til salgs en plass. har ikke sett den på en stund nå men jeg vet den er til salgs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_JP Skrevet April 28, 2005 Share Skrevet April 28, 2005 Får toppen inn 53 liter jeg.. på min 328i etter å ha kjørt en stund med rød lysende lampe også! Den begynner å lyse ganske god tid i forveien. Hvis jeg ikke husker helt feil så har igjen ca 10 liter i følge kjørecomputern min når fuel lampa begynner å lyse , og computern er faktisk helt nøyaktig. En gang så hadde jeg bare 2 liter igjen (fylte 63 liter), og da kunne jeg ennå kjøre litt over 2 mil i følge kjørecomputern, så den stemmer jo veldig bra i sammenligning med hva den bruker på mila Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 28, 2005 Share Skrevet April 28, 2005 Rødlyset pleier å begynne når du har 10% igjen på tanken.. 53 liter på en 328i høres merkelig ut. Smuglerbil? Ombygd med liten tank for plass til narko.. Fikk godt over 65 på max på min 320ia, husker ihvertfall 68 liter, muligens mer.. (hadde et par ganger den hosta og harka og hoppa inn på bensinstasjonen). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå