Gå til innhold

Vårpuss lørdag 30. april hos Bilpleiespesialisten Stavanger.


StigJ
 Share

Anbefalte innlegg

Vil bare minne om BMWCCN Rogalands vårpuss på lørdag. Det er ennå plasser igjen for de som ikke har fått shinet opp bilen enda.

Oppmøte er presis 10.00. Da blir det vask, polering, innvendig vask og ellers puss av bilen.

Det koster 250,- som dekker alt av preparater som trengs.

Men husk at det er bindende påmelding.

Påmelding kan gjøres til meg på stig.johansson@online.no, mobil 91 16 35 27 eller PM.

Vel møtt.

Vennlig hilsen

Stig Johansson

Styremedlem BMWCCN avd. Rogaland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjer så mye sosilat i stavanger. angra på att jeg flytta derfra ass..

Alle i Stavangerområdet klager på at det skjer for lite der... ;)

Det skjer enda mer her på østlandet. :)

Jeg klager hvertfall ikke. Det kan være noe "tregt" om vinteren, men hvis du ser på terminlisten vår nå, så skjer det faktisk ganske mye. Blir rett og slett ikke noen frihelger på oss som er med å driver disse arrangementene. :-D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klager hvertfall ikke. Det kan være noe "tregt" om vinteren, men hvis du ser på terminlisten vår nå, så skjer det faktisk ganske mye. Blir rett og slett ikke noen frihelger på oss som er med å driver disse arrangementene. :-D

Mer folk flest jeg tenker på. Skjer jo mye i BMWCCN, NAF, T4E, etc. til sammen, men det er liksom autoslalom og Reve det handler om. Her borte er det store messer, store (større) baner og større treff... Ikke at det nødvendigvis alltid er like bra men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klager hvertfall ikke. Det kan være noe "tregt" om vinteren, men hvis du ser på terminlisten vår nå, så skjer det faktisk ganske mye. Blir rett og slett ikke noen frihelger på oss som er med å driver disse arrangementene. :-D

Mer folk flest jeg tenker på. Skjer jo mye i BMWCCN, NAF, T4E, etc. til sammen, men det er liksom autoslalom og Reve det handler om. Her borte er det store messer, store (større) baner og større treff... Ikke at det nødvendigvis alltid er like bra men...

Vi har nok ikke like mange menensker, og det gjør jo sitt. Ellers vil jeg nok si at det kommer en del fremover også. I år blir det jo også snart CarTease på Bryne, og Veibil (ny av året) på Reve. Så forbedring er det jo. I fjor kom det også to nye utstillinger til på Sola (gamle Plantasjen), og mye tyder på at det vil bli minst to slike utstillinger i år også. :-)

Bare vi nå i tillegg kan få et større baneanlegg, så blir det nok enda mer.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...