Peoplez Skrevet April 29, 2005 Share Skrevet April 29, 2005 Fikk pris på chip til bilen min: bmw e46 318i ac schnitzer, originalt 118hk. etter chip: 141hk stemmer dette eller? får du så mye? dette er jo en økning på ca 20%. Bergen bilelektronikk, ca 3000kr. ferdig chippet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 29, 2005 Share Skrevet April 29, 2005 Har du diesel? Da kan det kanskje stemme. Ellers niks! 10-15 hk må du regne med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30 big Skrevet April 29, 2005 Share Skrevet April 29, 2005 318i er vel bensin å da stemmer det neppe gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet April 29, 2005 Share Skrevet April 29, 2005 Oh yes.. De herlige tallene fra produsent.. Tipper du får 4hk av den chippen, flytta turtallsperren litt, og kanskje merkbart bedre mellomregister. om du er _heldig_ ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kure Skrevet April 29, 2005 Share Skrevet April 29, 2005 Oh yes.. De herlige tallene fra produsent.. He he... det selger ikke å være ærlig vettu. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet April 29, 2005 Share Skrevet April 29, 2005 Hehe..dette var jo litt over kanten..tipper 5-10 hester + 10-15% bedre dreiemoment.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet April 29, 2005 Share Skrevet April 29, 2005 Regn heller med 0 - 3 hk ekstra. Det som er de sanne tallene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet April 30, 2005 Share Skrevet April 30, 2005 Skal man få max ut av chiping må den tilpasses DIN motor, alle motorer er ikke 100% like og derfor er ikke en "ferdigchip" det ideelle. Skulle alt vært perfekt skulle bilfabrikantene programmert hjernen etter hver eneste motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gassapaa Skrevet April 30, 2005 Share Skrevet April 30, 2005 Chippet min 318is e30 med en chip til 350 kroner fra tyskland....flyttet sperren opp til 7000, bilen gikk merkbart bedre! Spesielt gunstig på disse turtallsmaskinene! santho96 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw320i_coupe94 Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 Chippet min 318is e30 med en chip til 350 kroner fra tyskland....flyttet sperren opp til 7000, bilen gikk merkbart bedre! Spesielt gunstig på disse turtallsmaskinene! Det har stor forskjell fra chippene, man kan være heldig, og man kan være uheldig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 Min er orginalt 211hk, AC Schnitzer har satt inn trimchip og de har garantert den til 245hk, står det på papiret. i tilleg har jeg AC Schnitzer grenrør+ kn filter. Så jeg tror jo større motor du har i utgangspungtet jo større økning har du i %'er Så det kan stemme at jeg har en ca 15% økning.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 Min er orginalt 211hk, AC Schnitzer har satt inn trimchip og de har garantert den til 245hk, står det på papiret.i tilleg har jeg AC Schnitzer grenrør+ kn filter. Så jeg tror jo større motor du har i utgangspungtet jo større økning har du i %'er Så det kan stemme at jeg har en ca 15% økning.... Filteret gir jeg ikke mye for...og heller ikke chippen, men grenrøret tror jeg har en positiv innvirkning på motorens effekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 syns jeg har hørt om en økning på rundt 8% på toppeffekt jeg, mens draget i mellomregisteret blir betraktlig bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truck_driver Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 Chippet min 318is e30 med en chip til 350 kroner fra tyskland....flyttet sperren opp til 7000, bilen gikk merkbart bedre! Spesielt gunstig på disse turtallsmaskinene! Har du kjøpt dette på nett? Og har du i så fall internettadressa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SB Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 Chippet min 318is e30 med en chip til 350 kroner fra tyskland....flyttet sperren opp til 7000, bilen gikk merkbart bedre! Spesielt gunstig på disse turtallsmaskinene! Har du kjøpt dette på nett? Og har du i så fall internettadressa? ja, er også interessert i å få nettadressen. Har en 97 mod 318IS, som jeg kunne tenkt å chippe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå