Peoplez Skrevet April 29, 2005 Share Skrevet April 29, 2005 Vurderer og montere short shift gear, på e46. kor får en tak i noe sånt? mye arbeid? pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 1, 2005 Share Skrevet Mai 1, 2005 Hør med GS eller OS kanskje... Ac Schnitzer har sikkert short-shift til E46.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 1, 2005 Share Skrevet Mai 1, 2005 Jeg kjøpte min på Motortechnik. Ligger fremdeles i skapet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet Mai 1, 2005 Share Skrevet Mai 1, 2005 Kjøpte mitt på jobb, orginal BMW short shifte spake, tror denne tilhørte M3 eller nåkka sånn. Bra mye billigere enn de uorinale tingene du får kjøpe rundt om. Monterte på gammel E36`en min åsså. samme type spake. kostet 4-500 kroner, halverer girvandringa... Passer også E30, tror den går på E46. Vi tar ca en halvtimes arbeid for montering. må under bilen for å få av gear overførings. Bestill også alle foringene til gear overføringa, blir som en helt ny kasse!!! Monterte på E30 325 til en kompiss, HAN VAR STOR FORNØYD!!! Løp å kjøp i dag, er verd det......... short sift er til venstre... dele nr: 25 111 434 148 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 så denne passer også E36? Og fåes hos BMWforhandler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 så denne passer også E36? Og fåes hos BMWforhandler? Passet på min ja, bolt on... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frodekrs Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 Er det bare å kjøpe orginal girstand til en e36 m3 fra foreksempel GSbildeler? Har en e36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 Man kan kjøpe både til E36 og E46 hos www.schmiedmann.no . Til E46 finnes det også en som kalles "super-short". Koster: E36: 461,00 E46: 461,00 E46 "super-short": 1248,00 De til 461 er samme som sitter i orginal M3, mens "super-short" er spesiallaget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 spør en gang til om det er noen som har erfaring med montering av dette.... er ikke bilmekaniker, så lurer på om dette er noe jeg kan gjøre selv...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 spør en gang til om det er noen som har erfaring med montering av dette.... er ikke bilmekaniker, så lurer på om dette er noe jeg kan gjøre selv...? Dette skal ikke være for vanskelig. Mener å huske at noen har sagt det er ganske trangt å komme til under der, men har du tålmodighet, ikke 10 tommeltotter og adgang til bukk/grav eller lignende, tror jeg dette skal gå. Klarer du det ikke, er dette en oppgave jeg regner med verkstedene tar seg en halvtimes betaling for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 Kjøpte mitt på jobb, orginal BMW short shifte spake, tror denne tilhørte M3 eller nåkka sånn. Bra mye billigere enn de uorinale tingene du får kjøpe rundt om. Monterte på gammel E36`en min åsså. samme type spake. kostet 4-500 kroner, halverer girvandringa... Passer også E30, tror den går på E46. Vi tar ca en halvtimes arbeid for montering. må under bilen for å få av gear overførings. Bestill også alle foringene til gear overføringa, blir som en helt ny kasse!!! Monterte på E30 325 til en kompiss, HAN VAR STOR FORNØYD!!!Løp å kjøp i dag, er verd det......... short sift er til venstre... dele nr: 25 111 434 148 Våkn opp gutt! Jobber du på verksted? Det der er ikke noe short shift! Da skal den være lenger mellom kula og festet til staget. Du kan se at de er omtrent like lange under kula... E36 M3 har akkurat samme spaken som resten av E36 serien. Bortsett fra E36 M3 3,2 som har en annen spak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frodekrs Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 Er e36 M3 3.2 samme som short shift til en e36 320 da? (jeg har ikke peiling). driv å skal bestille. ser på Gsbildeler at 320 og m3 har samme girstang, men m3 3.2 har anna ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 jeg har på mine biler brukt girstangen fra m coupe jeg. den er kortere og er kjempe god og gire med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 jeg har på mine biler brukt girstangen fra m coupe jeg. den er kortere og er kjempe god og gire med. Har og hørt rykter om å bruke fra m coupe, hvordan er den i forhold til den shortshiften som du får kjøpt til e36? og hva koster den? har du delenr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 jeg fikk d automatisk når jeg kjøpte til m5´n på gs. ring til dem du.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå