Jump to content

Recommended Posts

Posted

Er det ikke 90 som er max lovlig? :roll: Men den så litt for lav ut forran ja....Det er jo så og si umulig å gjette seg fram til hvor mye den er senket.. For alt vi vet kan jo fyren ha kappa fjærer ++++..

Posted

dekkdimmen lyver nok litt på høyden i hjulbuene... 215/40-17 framme og 245/35-17 bak.

målte høyden på bilen før og etter fjærene ble smidd og det stemte etter mine målinger...

Posted
Kom over denne bilen på en nettside, og syns at den var fint senket. Så spørsmålet er som følger: Hvor mye er den senket?

Selv tror jeg 75/40mm.

Er det den der 318is kompressoren?

har du ikke bilde tatt forfra av den?

min er senka 65mm forran for øyeblikket og det er maksimalt av det som er kjørbart + 40mm bak.

ser ut som den er senka 40mm bak og 60mm forran eller noe.. er hvertfall ikke 60mm bak det der..

Synes det ser ut som din er senka mer enn 60/40. Har ikke du coilovers? Hvordan har du målt det?

Posted
Kom over denne bilen på en nettside, og syns at den var fint senket. Så spørsmålet er som følger: Hvor mye er den senket?

Selv tror jeg 75/40mm.

Er det den der 318is kompressoren?

Det vet jeg ikke. Kan ikke huske hvor jeg fant den. Men hvis du vet om flere bilder så hadde det vært kult.

Posted
Denne bilen så jeg faktisk i dag, he he.... Spoilern ser veldig mye større ut i virkeligheten.

Hehehe, ja jeg kjenner en kar som har en M3 med en sånn på. Den er kanskje litt i største laget.