Gå til innhold

Senking, hvor mye?


 Share

Anbefalte innlegg

å si hvor mye den er senket blir jo bare gjetting. den kan ha kappa fjører, justerbart understell som er skrudd i bånn, 60/40 eller den kan ha jamex fjører som har "sekket"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg fant bare ett bilde. Hadde jeg bare vist hvor jeg fant det, så kunne jeg jo lagt ut noen flere. Men den der hukommelsen min er ikke mye å skryte av.

Jeg har også en mistanke om at det er 40mm bak. Men at det er 60mm foran det tror ejg ikke, med 60 blir den litt høyere foran enn bak, bilen på bilde er like lav foran og bak. Så det må nesten vær litt mer foran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min er hvertfall endel lavere forran enn bak..og mener min er justert kun 40bak og for øyeblikket 65mm forran. Akkurat vært på 4-hjulskontroll og fått alt godkjent men mener det var det den stod på :)

men 60/40 på en E36 med endel styling holder i massevis. med 18" også så er det ingen vits og senke noe mer bak hvertfall..kommer det bare til og subbe som faen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varier vel også fra bil til bil hvor lav den blir når man senker den. Det er jo ikke alltid den blir 60mm lavere når man monterer 60mm. Fjærene trenger vel også litt innkjøringstid på seg for å gå seg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...