Gå til innhold

Ny generasjonsdisel (Shell)

520d
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg fyllte på Ny generasjonsdisel i Shell igår, og det første jeg merket var at det var skikkelig hurtig gassrensposs! :)

Jeg som har nå såppass nybil, virket det med engang. men kanskje vis noen har en diselmotor som har gått mye, så det tar kanskje litt lengre tid før det virker! :)

Konge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fyllte på Ny generasjonsdisel i Shell igår, og det første jeg merket var at det var skikkelig hurtig gassrensposs! :)

Jeg som har nå såppass nybil, virket det med engang. men kanskje vis noen har en diselmotor som har gått mye, så det tar kanskje litt lengre tid før det virker! :)

Konge!

Hva i alle dager er så spesielt med "ny generasjonsdisel" eller "Shell Diesel Extra" ? ...eller "Shell Let Diesel (LS50)" som den heter i Danmark eller "Shell CityDiesel" som den heter i Sverige eller "Shell V-Power Diesel" som den heter i Tyskland... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fylt en tank jeg også, fordi jeg normalt fyller på shell.

Har ikke merket en dritt og forventer ikke å merke noe i fremtiden heller.

PS. Bergen-Romsdal-Trondheim-Rørvik og ned igjen på 2,5 tank.

BMW DIESEL er KONGE 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Placebo effekten da eller? :?

:lol: Så lenge man tror det, så er det jo verdt å betale litt ekstra uansett ;)

ingen ekstra pris på den nye diesel`n til shell.

den har blitt grundig testet før den ble sluppet på markedet, og jeg tviler på at ett så stort firma slepper ut ett produkt de ikke kan stå inne for.

hvis det er juks og fanteri, og det ble oppdaget, så ville jo det ha veldig dårlig effekt for shell..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Placebo effekten da eller? :?

:lol: Så lenge man tror det, så er det jo verdt å betale litt ekstra uansett ;)

ingen ekstra pris på den nye diesel`n til shell.

den har blitt grundig testet før den ble sluppet på markedet, og jeg tviler på at ett så stort firma slepper ut ett produkt de ikke kan stå inne for.

hvis det er juks og fanteri, og det ble oppdaget, så ville jo det ha veldig dårlig effekt for shell..

Sånn som med V-POWER mener du? Ingen uavhengige tester som beviste det Shell sine tester beviste (så vidt jeg vet... ):roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shell V-POWER er faktisk testet med blant annet Veritas til stedet. Brukte en Toyota Camry V6 tror jeg, to bensintanker/innsprøytningsannlegg, fordelt på henholdsvis høyre og venstre side. Motoren ble så plukket, og forskjellen på ventilene på høyre og venstre side var enorm. Har selv sett bildene. Bør vel kunne stole på slike kontrollører selv om alle kan kjøpes, vi har jo verken mulighet eller kompetanse til å teste alt selv her i verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...