Jump to content

Ny generasjonsdisel (Shell)

520d
 Share

Recommended Posts

Jeg fyllte på Ny generasjonsdisel i Shell igår, og det første jeg merket var at det var skikkelig hurtig gassrensposs! :)

Jeg som har nå såppass nybil, virket det med engang. men kanskje vis noen har en diselmotor som har gått mye, så det tar kanskje litt lengre tid før det virker! :)

Konge!

Jeg fyllte på Ny generasjonsdisel i Shell igår, og det første jeg merket var at det var skikkelig hurtig gassrensposs! :)

Jeg som har nå såppass nybil, virket det med engang. men kanskje vis noen har en diselmotor som har gått mye, så det tar kanskje litt lengre tid før det virker! :)

Konge!

Hva i alle dager er så spesielt med "ny generasjonsdisel" eller "Shell Diesel Extra" ? ...eller "Shell Let Diesel (LS50)" som den heter i Danmark eller "Shell CityDiesel" som den heter i Sverige eller "Shell V-Power Diesel" som den heter i Tyskland... :D

Har fylt en tank jeg også, fordi jeg normalt fyller på shell.

Har ikke merket en dritt og forventer ikke å merke noe i fremtiden heller.

PS. Bergen-Romsdal-Trondheim-Rørvik og ned igjen på 2,5 tank.

BMW DIESEL er KONGE 8)

Placebo effekten da eller? :?

:lol: Så lenge man tror det, så er det jo verdt å betale litt ekstra uansett ;)

ingen ekstra pris på den nye diesel`n til shell.

den har blitt grundig testet før den ble sluppet på markedet, og jeg tviler på at ett så stort firma slepper ut ett produkt de ikke kan stå inne for.

hvis det er juks og fanteri, og det ble oppdaget, så ville jo det ha veldig dårlig effekt for shell..

Placebo effekten da eller? :?

:lol: Så lenge man tror det, så er det jo verdt å betale litt ekstra uansett ;)

ingen ekstra pris på den nye diesel`n til shell.

den har blitt grundig testet før den ble sluppet på markedet, og jeg tviler på at ett så stort firma slepper ut ett produkt de ikke kan stå inne for.

hvis det er juks og fanteri, og det ble oppdaget, så ville jo det ha veldig dårlig effekt for shell..

Sånn som med V-POWER mener du? Ingen uavhengige tester som beviste det Shell sine tester beviste (så vidt jeg vet... ):roll:

Shell V-POWER er faktisk testet med blant annet Veritas til stedet. Brukte en Toyota Camry V6 tror jeg, to bensintanker/innsprøytningsannlegg, fordelt på henholdsvis høyre og venstre side. Motoren ble så plukket, og forskjellen på ventilene på høyre og venstre side var enorm. Har selv sett bildene. Bør vel kunne stole på slike kontrollører selv om alle kan kjøpes, vi har jo verken mulighet eller kompetanse til å teste alt selv her i verden.