RCS Skrevet Mai 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2005 Ja den Triumphen er bare rå. Skikkelig pondus. Men bortsett fra det har ikke Triumph mye å stille opp med. Det er sykkler for spesielt intereserte som setter nostalgi og image høyere en selve kjøreopplevelse. ( Som med min Dragstar ) BMW sine sykkler derimot er tvert om. Vanvittige kjøre egenskaper og skikkelig moderne teknikk. Men ikke utdelt med det beste utseende... Men for all del. Her snakker vi også en god prosjon smak og behag... I dag finnes det vel ikke sykkler som er lettere å få en god handel på en R-sykkler. Ungdommen kjøper dem for så å gå lei når de fortsatt betaler 4000kr i forsikring pr mnd i gjennom vinteren også Da går de billig Har handlet mye bil og sykkel opp gjennom årene og generelt sett er det lettest å gjøre gode handler på sykkler og biler som er dyre å forsikre. De selges somregel alltid pga pengemangel... (Men det er jo ikke alltid det blir innrømmet.) Var og kikket på en M3 i dag... 88mod. 140.000kr. Han betalte 22.000kr i året i forsikring. Det er nesten 2000kr pr mnd. så kommer bensin, service og lån utenom... men bilen var knapt værdt 80.000kr etter min mening. Det var en orginal 2.3liter hvor de hadde valset hjulbuene. Hvor dum kan man bli. man valser ikke hjulbuene på en E30 M3!!! (Det var forige eier som vistnok hadde gjort dette. Ujevnt var det og...) Min onkel kjøpte en dønn strøken 89mod M3 som var lakkert i en sjelden rød\orange farge orginalt. Den ga han 140.000kr for. Da gir man ikke 140.000kr for en ungdomskjørt bil med valsa hjulbuer, rassling i motor, knukking i styring og uling i bakaksel. Eller hva sier dere... Dessuten får man M5 nå til de prisene strøkne... Da snakker vi bil RCS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 7, 2005 Share Skrevet Mai 7, 2005 Ja den Triumphen er bare rå. Skikkelig pondus. Men bortsett fra det har ikke Triumph mye å stille opp med. Det er sykkler for spesielt intereserte som setter nostalgi og image høyere en selve kjøreopplevelse. ( Som med min Dragstar ) BMW sine sykkler derimot er tvert om. Vanvittige kjøre egenskaper og skikkelig moderne teknikk. Men ikke utdelt med det beste utseende... Men for all del. Her snakker vi også en god prosjon smak og behag...I dag finnes det vel ikke sykkler som er lettere å få en god handel på en R-sykkler. Ungdommen kjøper dem for så å gå lei når de fortsatt betaler 4000kr i forsikring pr mnd i gjennom vinteren også Da går de billig Har handlet mye bil og sykkel opp gjennom årene og generelt sett er det lettest å gjøre gode handler på sykkler og biler som er dyre å forsikre. De selges somregel alltid pga pengemangel... (Men det er jo ikke alltid det blir innrømmet.) Var og kikket på en M3 i dag... 88mod. 140.000kr. Han betalte 22.000kr i året i forsikring. Det er nesten 2000kr pr mnd. så kommer bensin, service og lån utenom... men bilen var knapt værdt 80.000kr etter min mening. Det var en orginal 2.3liter hvor de hadde valset hjulbuene. Hvor dum kan man bli. man valser ikke hjulbuene på en E30 M3!!! (Det var forige eier som vistnok hadde gjort dette. Ujevnt var det og...) Min onkel kjøpte en dønn strøken 89mod M3 som var lakkert i en sjelden rød\orange farge orginalt. Den ga han 140.000kr for. Da gir man ikke 140.000kr for en ungdomskjørt bil med valsa hjulbuer, rassling i motor, knukking i styring og uling i bakaksel. Eller hva sier dere... Dessuten får man M5 nå til de prisene strøkne... Da snakker vi bil RCS Vedr. Triumph motorsykler og nostalgi & image mest i fokus...enig. At man ikke valser hjulbuene på en original E30 M3...eller på en annen M3 for den saks skyld er etter min mening også en selvfølge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå