marius paulsen Skrevet Mai 7, 2005 Share Skrevet Mai 7, 2005 synes den eksosen var jævli rå! sånn skal jeg og ha når jeg får kjøpt meg nybil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diezelpower Skrevet Mai 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2005 ...Men kan ikke hive det på uten M-hekk... Det blir bare helt feil... Men håper på at det kicker når pengene er på konto... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 Kommer det eksos ut av bare det ene røret på høyre siden der. Ser nesten sånn ut på bildet. Her hadde jeg modifisert for å fått eksos ut av begge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 Skal du ha potter på begge sider bak på en E39, som ikke er original M5, så må du fjerne reservehjulsbrønnen for å få plasspå høyre side. det gjelder touring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 har effektanlegg på min nå, er starta å ruste i øverkant Så blir ikke lenge til jeg kjøper nytt. må nesten bli M5 eksos da!! blir stili d. Noen som vet om det går å få noen type bak leppe som kan "klistres" på orginal fangeren når jeg har krok? Har avtagbar selfølgelig! tror det dlir best med dobbel eksos når man har leppe på... Rørene kommer ut i fangeren, ikke under;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 Beklager Tåmi...Det er der du tar feil.... Sjekk denne linken: http://www.schmiedmann.com/DisplayProdu ... gAnchor619 Det er da du skjønner du tar feil... OK, greit, men Dette har Rune Håland (salgsjef på bavaria stavanger) på sin E39 540, å det som var helt lamt med dette, var at det så å si ikke kommer ut noe eksos av pottene på høyre side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 Men snakker du om originalt M5-anlegg, eller hva mener du? Tror ikke originalt M5-anlegg er tingen på en 2.5-liters diesel.. men vet jo ikke.Kjell Rune sin 325tds hadde jo gromlyd. Vet ikke hva som satt i den. Det ligger ute lyd/filmklipp av den her et sted. jeg hadde remus effektanlegg på min. var sinnsyk kul lyd på den vertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diezelpower Skrevet Mai 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2005 Det kommer i alle fall røyk ut i begge løp. Det er det som er poenget. Men for min del gjøres dette mest for lyden og syns skyld. Tror det blir feitest med 4 rør i stedet for to. Har troen på eisenmann eksos... De ruler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diezelpower Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2005 Mener det står ca 8.000 på siden Deres. Sjekk på www.schmiedmann.com Se gjerne linken jeg har lagt inn over... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 http://www.schmiedmann.com/DisplayProdu ... gAnchor619 Linken fungerer helt fint hos meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 Viss linken fortsatt ikke funker hos deg T.A.S så til opplysning koster det: Pris inkl. Moms: DKK 8,748,75 (€ 1,158,77) og dette blir da uten montering.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 Syns det anlegget så helt mongo ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
segls Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 Skal du ha potter på begge sider bak på en E39, som ikke er original M5, så må du fjerne reservehjulsbrønnen for å få plasspå høyre side. her tar du feil, man trenger ikke det. det finnes tilpasninger for å ikke ta bort brønnen. jeg har hørt på en 528 4x2 det blir mye krommere lyd en et dobbel Pris inkl. Moms: NOK 8,748,75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 Kommer opp den erroren til meg og.. Bruker IE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diezelpower Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2005 Dan:Vi spør ikke deg om hva du synes... Litt rart at alle her inne synes det ser fett ut utenom deg... Kanskje du ikke er helt inne i "styling og sånn"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå