///M Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 nice car Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw320i_coupe94 Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 Pen bil, og fine felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 ...fine felger , men det er ein lørdagsjobb å vaske dei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 Flott bil og interiør. Gamlingen har nesten prikk likt interiør. Samme farge på lakk også. Jeg også da Jeg har selv 50/40 senking. Blir automatisk litt høyere med 19"ene. Og ville hatt den litt lavere bak da. Beklager at jeg Hi-Jacker tråden din med masse biler. Ville bare vise deg hvordan 50/430 senking ser ut på en veldig lik bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2005 hehe, ikkeno problem! har titta mer enn en gang tidligere på bilen din MrStream, og din fars ;) får aldri nok av pen utsikt vettu 50/40 senking var ikke så dumt, men tror nok allikevel jeg går for 35/35 eller 40/40. Men du: Jeg har lurt på og investere i midtarmlene foran, hva tror du blir penest? svartgrå, som dash osv, eller grønn (samme som seter) ?? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå