Gå til innhold

Bestilling av klistremerker åpen!

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 105
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg få bestille over helgen... er det mulig og få de speilvendt? skulle så gjerne hatt 2 i bakrutene på innsiden...

Disse er rettvendt. Speilvendt er mulig, men da blir det to små bestillinger istedenfor en stor, så prisen blir deretter. Valgte derfor å gå for kun en type denne gangen.

Det som er drit med innvendig klistring er at de dekkes av varmetråder og merker i vinduet, og har man soting blir de lite synlige.. På Coupéene har du en svart stripe nederst i sidevinduene bak, så merkene må vel da stå ganske høyt oppe i vinduet...

Men det er åpenbart at innvendig klistring er mer holdbart, men får håpe det utvendige holder seg bra. Fontene er noe avrundet i hjørnene for holdbarhetens skyld.

Hvis det er mange som vil ha speilvendte kan det bli mulig å bestille dette i samme slengen, men da må dere melde deres interesse her, så får vi se.

Mulig dette står et sted med når ca. blir de levert?

Reklamebyrået har i utgangspunktet 3 ukers levering fra jeg sender bestilling (må se hvor mange det blir først), og så skal jeg sende ut til dere, så det kan ta så mye som 4 uker, men sannsynligheten for at det går fortere er nok til stede. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ikke til og sote rutene på bilen min så det blir ikke noe problem,og det svarte greiene som er rundt ruten blir dekket av en gummilist på innsiden noe som gjør at man kan få bimmes.no merket ganske langt ned... men jeg kan dra ned til byen og se om jeg kan få Bedre reklame til og fikse meg to slike merker som er speilvend for og ha inni bilen... bare for og se om det blir bra.

er merket 25x250mm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan sjekke hva det vil koste å få f.eks. 10 speilvendte, for det er nok flere enn deg som kan tenke seg slikt. Gir deg nærmere beskjed. Hvis ikke sender jeg deg litt info på PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestilt og betalt :D Gleder meg til det kommer :) Visste ikke hva jeg skulle skrive på "navn"(nettbank) så jeg skrev bimmers.no håper det funker likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...