Gå til innhold

Vurderer Mercedes


Leonard
 Share

Anbefalte innlegg

hørt at forsikringen på 190e 2,3-2,5 16v skal vare krimminelt høy

Merc er vel eneste alternativet til bimmer.

Såg det var en ekte 190e 3,4amg til salgs(ikke tollet), er sikkert rimligere en en 2,3 16v at forsikre, samme som alpina halv pris av en m3

Men favo merc er en brabus c klasse frem til ny karroseriet kom eller brabus sjenerelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hmm, jeg var å skulle teste en sånn forsikrings kalkulator angående 190E, for å få en sånn ca pris. Fikk beskjed om at det krevde spesiall behandling, de kunne ikke oppgi prisen. Det kan jo tyde på at det vil bli litt dyrt å forsikre den :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, jeg var å skulle teste en sånn forsikrings kalkulator angående 190E, for å få en sånn ca pris. Fikk beskjed om at det krevde spesiall behandling, de kunne ikke oppgi prisen. Det kan jo tyde på at det vil bli litt dyrt å forsikre den :cry:

Hvis ikke bare modellen er for gammel for å være med i statistikken da ? ...ærlig talt...en 190E 2,0 har kun 118 HK, en 190 2,3 har 136 HK, en 190 2,6 har 160 HK og en 190E 2,3-16 har 185 HK. Enkelte "Evolution" modeller har mye mer, men de er knapt aktuelle i denne sammenhengen. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha.. Rart og passelig teit å diskutere mercedes på en BMW forum.. hehe :D

Hehe, Vi er jo flerkulturell og tolerange :D

Pluss, jeg kommer aldri (det kommer vel en tid, men det blir lenge til) til å forlate dette forumet. Syns det er ett fint forum med greie folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha.. Rart og passelig teit å diskutere mercedes på en BMW forum.. hehe :D

Hehe, Vi er jo flerkulturell og tolerange :D

Pluss, jeg kommer aldri (det kommer vel en tid, men det blir lenge til) til å forlate dette forumet. Syns det er ett fint forum med greie folk.

Det er jo også noen av oss som har flere biler og/eller en lang bileierhistorie. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha.. Rart og passelig teit å diskutere mercedes på en BMW forum.. hehe :D

Hehe, Vi er jo flerkulturell og tolerange :D

Pluss, jeg kommer aldri (det kommer vel en tid, men det blir lenge til) til å forlate dette forumet. Syns det er ett fint forum med greie folk.

Det er jo også noen av oss som har flere biler og/eller en lang bileierhistorie. :wink:

hehe, jo forsåvidt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var å leste på Merc. forum. Det skal tydligvis vær ekstremt dyrt å forsikre gamle mercer. En kar måtte betale 9500 i året for delkasko, sykt. Så jeg vet ikke om jeg bare må call it off :cry:

betaler 4000kr i året delkasko, er på pappa sitt navn da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...