Gå til innhold

"Nye" Z4 klar


 Share

Anbefalte innlegg

img01.gif

The entry-level version of BMW's Z4 roadster arrives in the showrooms this month.

Motoren på 1995ccm fra 120i og 320i (4 syl) blir å finne i den "nye" Z4´en....Prisen er vel spådd til under 400k her hjemme... I England vil den koste ca. £22,755 (270,296,-NOK) i basisutgave. For ytterligere £710 (8,433,-NOK, igjen i England :wink: ) kan du få Z4 2.0SE som har el cab, grøftlys, varme i sidespeil og "On-board computer"

Begge bilene har 150hk, 148lb ft 2.0-liter som er bygget eksklusivt i Hams Hall plant i Warwickshire. 0-100km/t blir gjort unna på 8,2sec.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er farlig enkelt og få bot selv med en renault 5 skal jeg si deg og der er d vel bare 50hk. :)

jeg for min del vil helst ha biler med litt power. men vurderer en ny 316 pga att dama skal ha en driftsikker bil og en behagelig og ikke minst trygg bil til barna. ser d står en e46 m3 motor til salgs så jeg har sent han en mail da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ofte har man bruk for 300hk med mindre man skal kjøre komplett idiot? Selv med min skal det ikke mange sekundene med full gass før jeg må bremse for et eller annet.

jeg vil ha d for og kjenne hvordan d er og akselrere i ny og ne med litt power..og ikke minst for og få nm. slippe den helsika giringa i alle oppoverbakkene. er greit att noen vil ha 100hk ass men jeg synest ikke noe om slike biler. derfor har jeg og har hadt for d meste biler med 200hk++. d er jo min smak da. liker litt power. er mye gøyere og kjøre da. og ikke minst er d sikrere og kjøre forbi andre biler for du tros alt kommer deg forbi. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...