Kjell Rune Skrevet Mai 6, 2005 Skrevet Mai 6, 2005 hadde vel sett litt bedre ut med noen andre felger da. var litt vel brede de skjermene.
Aguilera Skrevet Mai 6, 2005 Skrevet Mai 6, 2005 Synes faktisk fronten/lakken var tøff... men felgene..... :-&
John H Skrevet Mai 6, 2005 Skrevet Mai 6, 2005 Men i alle!? Litt vel bredda den, + dritstøgge felger..neitakk! Ser ut som fronten har innebygd 97 front i m3 fanger, første gang eg har sett det..
520d Skrevet Mai 6, 2005 Skrevet Mai 6, 2005 skulle ikke vært lov! Men lakken fargen var fin og fronten!
Kjell Rune Skrevet Mai 6, 2005 Skrevet Mai 6, 2005 Men i alle!? Litt vel bredda den, + dritstøgge felger..neitakk! Ser ut som fronten har innebygd 97 front i m3 fanger, første gang eg har sett det.. d har jeg faktisk sedd noen ganger før og... er ikke særlig pent.
BMW316 Skrevet Mai 6, 2005 Skrevet Mai 6, 2005 Heftig lakk på den der synes jeg... Men di felga kunne han/hun spart seg for spør du meg,, Ja og den skjermbredinga kunne di spart seg for
gsrl Skrevet Mai 6, 2005 Skrevet Mai 6, 2005 Synes den va feit jeg for min del Felgene er råå... Hadde bildet vært tatt nærmere så hadde mange av dere også sett det...Hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå