WebGeek Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 fugly fugly FUGLY! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 Hehe invaders from mars.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 hadde vel sett litt bedre ut med noen andre felger da. var litt vel brede de skjermene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 Synes faktisk fronten/lakken var tøff... men felgene..... :-& Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 Men i alle!? Litt vel bredda den, + dritstøgge felger..neitakk! Ser ut som fronten har innebygd 97 front i m3 fanger, første gang eg har sett det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520d Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 skulle ikke vært lov! Men lakken fargen var fin og fronten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 Men i alle!? Litt vel bredda den, + dritstøgge felger..neitakk! Ser ut som fronten har innebygd 97 front i m3 fanger, første gang eg har sett det.. d har jeg faktisk sedd noen ganger før og... er ikke særlig pent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 ser ut som det er 15" bak og 20" foran og da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW316 Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 Heftig lakk på den der synes jeg... Men di felga kunne han/hun spart seg for spør du meg,, Ja og den skjermbredinga kunne di spart seg for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 Bortkastede penger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 Hvor fannt du denne da? "How to PIMP a BMW"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 BlingBling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 PimpMyRide.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsrl Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 Synes den va feit jeg for min del Felgene er råå... Hadde bildet vært tatt nærmere så hadde mange av dere også sett det...Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 Dette er hva jeg kaller rå felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå