WebGeek Posted May 6, 2005 Share Posted May 6, 2005 fugly fugly FUGLY! Link to comment Share on other sites More sharing options...
BalleKnalle Posted May 6, 2005 Share Posted May 6, 2005 Hehe invaders from mars.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Rune Posted May 6, 2005 Share Posted May 6, 2005 hadde vel sett litt bedre ut med noen andre felger da. var litt vel brede de skjermene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aguilera Posted May 6, 2005 Share Posted May 6, 2005 Synes faktisk fronten/lakken var tøff... men felgene..... :-& Link to comment Share on other sites More sharing options...
John H Posted May 6, 2005 Share Posted May 6, 2005 Men i alle!? Litt vel bredda den, + dritstøgge felger..neitakk! Ser ut som fronten har innebygd 97 front i m3 fanger, første gang eg har sett det.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
520d Posted May 6, 2005 Share Posted May 6, 2005 skulle ikke vært lov! Men lakken fargen var fin og fronten! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Rune Posted May 6, 2005 Share Posted May 6, 2005 Men i alle!? Litt vel bredda den, + dritstøgge felger..neitakk! Ser ut som fronten har innebygd 97 front i m3 fanger, første gang eg har sett det.. d har jeg faktisk sedd noen ganger før og... er ikke særlig pent. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjirn Posted May 6, 2005 Share Posted May 6, 2005 ser ut som det er 15" bak og 20" foran og da... Link to comment Share on other sites More sharing options...
BMW316 Posted May 6, 2005 Share Posted May 6, 2005 Heftig lakk på den der synes jeg... Men di felga kunne han/hun spart seg for spør du meg,, Ja og den skjermbredinga kunne di spart seg for Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik Posted May 6, 2005 Share Posted May 6, 2005 Bortkastede penger... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schnellfahren Posted May 6, 2005 Share Posted May 6, 2005 Hvor fannt du denne da? "How to PIMP a BMW"? Link to comment Share on other sites More sharing options...
johjoa Posted May 6, 2005 Share Posted May 6, 2005 BlingBling? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aguilera Posted May 6, 2005 Share Posted May 6, 2005 PimpMyRide.Com Link to comment Share on other sites More sharing options...
gsrl Posted May 6, 2005 Share Posted May 6, 2005 Synes den va feit jeg for min del Felgene er råå... Hadde bildet vært tatt nærmere så hadde mange av dere også sett det...Hehe... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik Posted May 6, 2005 Share Posted May 6, 2005 Dette er hva jeg kaller rå felger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts