Gunnar Posted May 7, 2005 Share Posted May 7, 2005 Æh. Jeg kikket nettopp på sidene i Internet Explorer 6, og oppdaget til min store overraskelse noen hvite striper i toppbanneren her på sidene. Noen flere som har de? Jeg pleier vanligvis ikke bruke IE, og trodde ikke noe så simpelt som 6 jpeger og en tabell med "normale" innstillinger skulle være forskjellig i forskjellige browsere... Flaut! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik Posted May 7, 2005 Share Posted May 7, 2005 Æh. Jeg kikket nettopp på sidene i Internet Explorer 6, og oppdaget til min store overraskelse noen hvite striper i toppbanneren her på sidene. Noen flere som har de?Jeg pleier vanligvis ikke bruke IE, og trodde ikke noe så simpelt som 6 jpeger og en tabell med "normale" innstillinger skulle være forskjellig i forskjellige browsere... Flaut! Hehehe...du har helt rett... ...Mozilla Firefox er tingen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Posted May 7, 2005 Author Share Posted May 7, 2005 Fatter det ikke. Både bildet til venstre og bildet til høyre (lotteribanneren) er 60 pixler høye, så hvorfor IE dytter ut tabellen skjønner jeg ingenting av. Det blir riktig når jeg setter fixed height på bildet til 57 pixler..?? Dusteopplegg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SE Posted May 7, 2005 Share Posted May 7, 2005 Bruker Avant Browser (bruker deler av IE sin kjerne), men kan ikke se noen striper. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BalleKnalle Posted May 7, 2005 Share Posted May 7, 2005 Så striper tidligere... i overkant og underkant av pocket bike bildene, men de er borte nå. Link to comment Share on other sites More sharing options...
antiloop Posted May 7, 2005 Share Posted May 7, 2005 Ser ingen forskjell om jeg bruker firefox eller IE ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
TorErling Posted May 7, 2005 Share Posted May 7, 2005 Funker fint her, IE. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hagenisse Posted May 8, 2005 Share Posted May 8, 2005 Jøss, trodde du var IE-mann jeg Gunnar. Sida fungerer forresten helt perfekt i konqueror. Link to comment Share on other sites More sharing options...
John H Posted May 8, 2005 Share Posted May 8, 2005 Det var noen hvite striper før men nå er det bra.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cmn Posted May 8, 2005 Share Posted May 8, 2005 Jeg bruker IE, og har ikke hatt noen problemer. Funker som det skal her. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aguilera Posted May 8, 2005 Share Posted May 8, 2005 Ingen striper her heller.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Posted May 8, 2005 Author Share Posted May 8, 2005 Fjernet det rett etter innlegget til bmwE9. Men det er bare en kjapp fix - pocketbike-banneren er "trøkt" sammen med tre pixler. Derfor ser teksten litt rar ut. Forstår fortsatt ikke hvorfor de stripene dukker opp i IE. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts