Jump to content

Toppbanneren på sidene

Gunnar
 Share

Recommended Posts

Æh. Jeg kikket nettopp på sidene i Internet Explorer 6, og oppdaget til min store overraskelse noen hvite striper i toppbanneren her på sidene. Noen flere som har de?

Jeg pleier vanligvis ikke bruke IE, og trodde ikke noe så simpelt som 6 jpeger og en tabell med "normale" innstillinger skulle være forskjellig i forskjellige browsere... Flaut!

Æh. Jeg kikket nettopp på sidene i Internet Explorer 6, og oppdaget til min store overraskelse noen hvite striper i toppbanneren her på sidene. Noen flere som har de?

Jeg pleier vanligvis ikke bruke IE, og trodde ikke noe så simpelt som 6 jpeger og en tabell med "normale" innstillinger skulle være forskjellig i forskjellige browsere... Flaut!

Hehehe...du har helt rett... :D ...Mozilla Firefox er tingen. :wink:

Fatter det ikke. Både bildet til venstre og bildet til høyre (lotteribanneren) er 60 pixler høye, så hvorfor IE dytter ut tabellen skjønner jeg ingenting av. Det blir riktig når jeg setter fixed height på bildet til 57 pixler..?? Dusteopplegg.

Fjernet det rett etter innlegget til bmwE9. Men det er bare en kjapp fix - pocketbike-banneren er "trøkt" sammen med tre pixler. Derfor ser teksten litt rar ut. Forstår fortsatt ikke hvorfor de stripene dukker opp i IE.