x25Touring Skrevet Mai 7, 2005 Share Skrevet Mai 7, 2005 325i`n er jo til salgs da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Mai 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2005 Takker Hengerfestet er avtagbart, problemet er at jeg mangler nøkkelen til det. Har dekselet og alt mulig, så jeg må bare få fingeren ut og skaffe en ny nøkkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 7, 2005 Share Skrevet Mai 7, 2005 Jupps, felgene var midt i blinken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Mai 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2005 Var faktisk ikke meningen å kjøpe no felger til femmern, men så kom jeg over disse på QXL. Måtte bare ha de da Ble litt gira Syntes forsåvidt også at E34 er penest med brede felger i f.eks. 17" enn smale 18" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Mai 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2005 Ja, BMW generelt, kler kantfelger best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 7, 2005 Share Skrevet Mai 7, 2005 Disse felgene er finest på E46 i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 Disse felgene er finest på E46 i alle fall. De flegene er som skapt for E46... skulle vært påbudt å ha disse felgene om man eigde en E46... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå