x25Touring Posted May 7, 2005 Share Posted May 7, 2005 325i`n er jo til salgs da Link to comment Share on other sites More sharing options...
x25Touring Posted May 7, 2005 Author Share Posted May 7, 2005 Takker Hengerfestet er avtagbart, problemet er at jeg mangler nøkkelen til det. Har dekselet og alt mulig, så jeg må bare få fingeren ut og skaffe en ny nøkkel Link to comment Share on other sites More sharing options...
BalleKnalle Posted May 7, 2005 Share Posted May 7, 2005 Jupps, felgene var midt i blinken Link to comment Share on other sites More sharing options...
x25Touring Posted May 7, 2005 Author Share Posted May 7, 2005 Var faktisk ikke meningen å kjøpe no felger til femmern, men så kom jeg over disse på QXL. Måtte bare ha de da Ble litt gira Syntes forsåvidt også at E34 er penest med brede felger i f.eks. 17" enn smale 18" Link to comment Share on other sites More sharing options...
x25Touring Posted May 7, 2005 Author Share Posted May 7, 2005 Ja, BMW generelt, kler kantfelger best Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik Posted May 7, 2005 Share Posted May 7, 2005 Disse felgene er finest på E46 i alle fall. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KennyZM Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 Disse felgene er finest på E46 i alle fall. De flegene er som skapt for E46... skulle vært påbudt å ha disse felgene om man eigde en E46... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts