ovex Posted May 7, 2005 Share Posted May 7, 2005 eg slit med å få fram kabling i min e46 cab. Bilen vika ekstremt "samenskrudd" Kjem ikkje mellom bagasjerom og baksete....har prøvd med trekkefjør i "gatene" til orginal kabling, men kjem ikkje gjennom. Nokon tips her?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
StigJ Posted May 8, 2005 Share Posted May 8, 2005 Fjerne hele baksetet. Tror det er samme prinsippet som på coupeen. Sitteputa napper du bare oppover i forkant. Ryggen trekker du fremover mot fronten av bilen helt oppe. Det sitter to metallklips oppe i hvert hjørne av ryggen. Da kommer du til mye lettere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ovex Posted May 8, 2005 Author Share Posted May 8, 2005 har teke ut både rygg og sete, men det er heil plate bak sete...så er eg litt skeptisk til å borre...veit ikkje heilt kva som kan vere inni der... (av kabling, hydraulikk til cab'en...ja ikkje veit eg) Tips?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
StigJ Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 På hver side av metallplata skal det være gjennomføringer for de originale kablene. Det er masser av plass til flere. Du skal ikke trenge å borre noen hull i det hele tatt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts