R Andersen Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 uff! det været er ikke så veldig fint i dag.. det spruter ned med STORE hvite haggel. ser jo ut som det snør.. og det er mai. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 HAGGEL??? Hvor i landet befinner du deg?? Er ikke noe go-ver her heller, litt overskyet og grått... men helt tørt på bakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypolisot Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 blå himmel og sol her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 blå himmel og sol her og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 Jaja, så lenge varte det oppholdet, nå pøser det ned her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2005 halden. det var fint vær tidligere, men plutselig ble himmelen helt svart.. ser heldigvis litt bedre ut nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingenteng Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 litt overskyet og 11 grader i vesterålen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 12 grader og blå himmel her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 Blå himmel 14 grader litt vind Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 Her i Danmark er det for tiden et skikkelig ustabilt vær med mer eller mindre strålende sol, monsunregn og hagl på samme tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 Her i Danmark er det for tiden et skikkelig ustabilt vær med mer eller mindre strålende sol, monsunregn og hagl på samme tid. Du har fint å fikse noe go-ver til jeg kommer nedover til Danmark om et par mnd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 Her i Danmark er det for tiden et skikkelig ustabilt vær med mer eller mindre strålende sol, monsunregn og hagl på samme tid. Du har fint å fikse noe go-ver til jeg kommer nedover til Danmark om et par mnd ...Jeg skal gjøre et forsøk, men når det gjelder akkurat Danmark og været kan man ikke ta noe for gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 Her i Danmark er det for tiden et skikkelig ustabilt vær med mer eller mindre strålende sol, monsunregn og hagl på samme tid. Du har fint å fikse noe go-ver til jeg kommer nedover til Danmark om et par mnd ...Jeg skal gjøre et forsøk, men når det gjelder akkurat Danmark og været kan man ikke ta noe for gitt. Hehe, merka det ifjord sommer ja... sola strålte fra morgen av, men plutselig pøste regnet ned og omvendt. Vanvittig opp og ned Eneste plassen været var stabilt var på Løkken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 Her i Danmark er det for tiden et skikkelig ustabilt vær med mer eller mindre strålende sol, monsunregn og hagl på samme tid. Du har fint å fikse noe go-ver til jeg kommer nedover til Danmark om et par mnd ...Jeg skal gjøre et forsøk, men når det gjelder akkurat Danmark og været kan man ikke ta noe for gitt. Hehe, merka det ifjord sommer ja... sola strålte fra morgen av, men plutselig pøste regnet ned og omvendt. Vanvittig opp og ned Eneste plassen været var stabilt var på Løkken Været pleier å være litt mer stabilt på østkysten av Jylland enn på vestkysten av Jylland. Det går faktisk et værskille midt i Jylland (akkurat som vest/øst for Hardangervidda) og ofte er det derfor to helt forskjellige værtyper innenfor noen få kilometer. Det mest stabile været i Danmark finner man på Bornholm...altså lengst øst i Danmark. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2005 nå skinner solen igjen!! jippi! passer meg bra siden jeg straks er ferdig på jobb blitt skikkelig danmarksvær her også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå