Gå til innhold

været


 Share

Anbefalte innlegg

Her i Danmark er det for tiden et skikkelig ustabilt vær med mer eller mindre strålende sol, monsunregn og hagl på samme tid. :?

Du har fint å fikse noe go-ver til jeg kommer nedover til Danmark om et par mnd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i Danmark er det for tiden et skikkelig ustabilt vær med mer eller mindre strålende sol, monsunregn og hagl på samme tid. :?

Du har fint å fikse noe go-ver til jeg kommer nedover til Danmark om et par mnd ;)

:D:D:D ...Jeg skal gjøre et forsøk, men når det gjelder akkurat Danmark og været kan man ikke ta noe for gitt. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i Danmark er det for tiden et skikkelig ustabilt vær med mer eller mindre strålende sol, monsunregn og hagl på samme tid. :?

Du har fint å fikse noe go-ver til jeg kommer nedover til Danmark om et par mnd ;)

:D:D:D ...Jeg skal gjøre et forsøk, men når det gjelder akkurat Danmark og været kan man ikke ta noe for gitt. :wink:

Hehe, merka det ifjord sommer ja... sola strålte fra morgen av, men plutselig pøste regnet ned og omvendt. Vanvittig opp og ned :P

Eneste plassen været var stabilt var på Løkken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i Danmark er det for tiden et skikkelig ustabilt vær med mer eller mindre strålende sol, monsunregn og hagl på samme tid. :?

Du har fint å fikse noe go-ver til jeg kommer nedover til Danmark om et par mnd ;)

:D:D:D ...Jeg skal gjøre et forsøk, men når det gjelder akkurat Danmark og været kan man ikke ta noe for gitt. :wink:

Hehe, merka det ifjord sommer ja... sola strålte fra morgen av, men plutselig pøste regnet ned og omvendt. Vanvittig opp og ned :P

Eneste plassen været var stabilt var på Løkken ;)

Været pleier å være litt mer stabilt på østkysten av Jylland enn på vestkysten av Jylland. Det går faktisk et værskille midt i Jylland (akkurat som vest/øst for Hardangervidda) og ofte er det derfor to helt forskjellige værtyper innenfor noen få kilometer. Det mest stabile været i Danmark finner man på Bornholm...altså lengst øst i Danmark. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...