bimmer_boy Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 huff for en kjip dag...solgte min vakre bmw idag,savner den allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 Kjenner igjen den følelsen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 Uff, eg føler me deg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 offf....må ikke selge bestevennen din Hadde aldri klart det jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 Jeg var uten en BMW i nesten et år og det var faktisk helt tragisk kjedelig. Div. firmabiler som Citroën C5 og Peugeot 406 gjorde absolut ikke saken bedre. Det er billige biler som egentlig er helt ok til daglig transport, men noen erstatning for en BMW er de ikke. Ergo sa jeg fra meg firmabilavtalen og kjøpte privat en 2003 E46 318d Touring med 16000 Km på telleren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer_boy Skrevet Mai 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2005 bmw er noe for seg selv!!! men jeg får vel tyvlåne fatterns e60 nå jeg.....til jeg får meg en ny bimmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 Vet ikke hva jeg skal si, men jeg skjønner deg, jeg savner gamle bimmern min også.Huff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå