BMWPower Skrevet Juni 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2005 Den koden blir nok ikke gitt ut nei Har tatt noen bilder underveis, har bare ikke hatt tid til og legge dem ut. Har nesten ikke tid å spise en gang, bare skrur og skrur fra morgen til kveld.. MÅ BLI FERDIG!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 Faen, trodde det var bilder jeg nå Sjekker hele tia hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juni 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2005 Nå nærmer det seg kraftigt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 Ser meget bra ut. Du har ikkje sittet på ræva under ferien din ser eg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 Nå nærmer det seg kraftigt Ser bra ut det der ja... flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 Nydelig bil. Gleder meg til biltreffene!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 Se her, begynner jo å ta skikelig form ! Resultatet blir sikkeer bra ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juni 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2005 Da er den siste kvelden slutt i garasjen Nå må jeg bare sove noen timer før jeg henter skiltene kl 9 i morgen tidligt. Da skal jeg kjøre og teste litt før vi setter kursen mot Rudskogen \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Juni 17, 2005 Share Skrevet Juni 17, 2005 Håhå! Det er bra! Creds for å ha stått på =) Hvor er du fra? Tenker på når du kommer til Rud, skal dit i morra skjøneru... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Juni 18, 2005 Share Skrevet Juni 18, 2005 Litt av en doning ja! Så den på Rudskogen i dag, tatt flere bilder og ble mye beskuing, faen meg helt sjuk den til kameraten hans også, med schmit felgene, for å ikke å nevne den blåe! Vetke om han kjenner han da. Men fy faen å rå den var blitt BMWPower! Tok flere bilder, kan legge de ut i morra eller no. Bra gikk den å! For de som lurer er jeg storfornøyd med dagen på Rudskogen, skikkelig digg treff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 19, 2005 Share Skrevet Juni 19, 2005 blei supersweet den fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juni 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2005 Da er jeg komt hjem fra Rudskogen. En kanon bra helg!!! Sol og sommer, bilen gikk bra og alt var bare perfekt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 20, 2005 Share Skrevet Juni 20, 2005 Så bra, bilen din er skikkelig tøff ! Helt klart en av de fineste e30 m3'ene jeg har sett ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Juni 20, 2005 Share Skrevet Juni 20, 2005 Hvor mye hest er det i bilen din? Sykt rå farge du har fått deg vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juni 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2005 Takker for positive tilbakemeldinger.. Org er det 286hk, men denne maskinen er trimma i Tyskland. Men vett ikke helt va som er gjort. Men den går godt såfall... Kjørte fra en M5 E34 og en M3 E36 3.2L på langstrekka på Rudskogen i helga, og er meget fornøyd med d ja... \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå