///Mysild Skrevet Desember 17, 2008 Share Skrevet Desember 17, 2008 tror det ikke før jeg ser det uansett men den har jo et potensiale da... skulel bare vært en annen front utifra min mening, ellers så hadde den vært "grei" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Desember 17, 2008 Share Skrevet Desember 17, 2008 Spør Kevin, har såvidt nevnt det til han engang Den bilen fortjener et nytt liv, var jo rimelig heftig/spesiell da Sivert bygde den rundt '00-01 (?) et sted.. Du nevnte det i hvertfall for meg på rudksogen i september... Kunne blitt rått det altså... Også lagd til noe tøft med lakken, så du kunne skjønne at det var den bilen som hadde fått et annsiktsløft... Ja, var sinnsykt heftig når sivert bygde den!! Lakken var vel noe veldig sjeldent akkurat da, og ble utført veldig spesielt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Desember 18, 2008 Share Skrevet Desember 18, 2008 Hadde vært gøy å se hvordan den ser ut idag Står den bare lagret et sted? Husker jeg såg denne på treff i bergen for leeeenge siden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 18, 2008 Share Skrevet Desember 18, 2008 ser HEEELTTT lik ut! hehe... står i garasjen til bestemor til anders87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Desember 18, 2008 Share Skrevet Desember 18, 2008 Hel lakkering og bytta speil og gitt meg felgene så hadde det vært helt konge Hva er navnet på felgene forresten vet du det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Desember 18, 2008 Share Skrevet Desember 18, 2008 Schmidt Revolution VN-Line , Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Desember 18, 2008 Share Skrevet Desember 18, 2008 Har ikkje kommentert denne før ! For meg blir den svære vinga, og chrome speglene litt for "bling bling". Den spesielle lakkeringen forran var stilig, men synes igjen at BMW står for det Rene, og at dette hadde passa bedre på ein japansk bil. Dette er jo heilt klart ein bil som vekker oppsikt ! Og den ser Rå ut.. men faller ikkje 100% i smak hos meg Dog, fortjener den månedens bil Et spesielt eksemplar av ein ellers så vanlig BMW !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 18, 2008 Share Skrevet Desember 18, 2008 dne vekker ikke oppsikt... den har stått i en garsje i lange tider haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Desember 18, 2008 Share Skrevet Desember 18, 2008 Noen som vet prisen på disse eller? Bare sånn ca Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Desember 18, 2008 Share Skrevet Desember 18, 2008 dne vekker ikke oppsikt... den har stått i en garsje i lange tider haha Hehe... åja;) Plukk av litt dill og dall på den, så kan den bli pen er litt for mye "jallaplast" på den slik den ser ut på bildene nå . Men det er jo litt artig at folk tørr å prøve nye ting da ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 18, 2008 Share Skrevet Desember 18, 2008 google for pokker!! http://www.google.no/search?hl=no&q=Sch ... %B8k&meta= http://www.bilforumet.no/annet-bilrelat ... elger.html http://www.daekimporten.dk/showroom/Bil ... ?recordid={FEEA325D-9DFB-4A67-A010-30B2FC327303} Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 18, 2008 Share Skrevet Desember 18, 2008 dne vekker ikke oppsikt... den har stått i en garsje i lange tider haha Hehe... åja;) Plukk av litt dill og dall på den, så kan den bli pen er litt for mye "jallaplast" på den slik den ser ut på bildene nå . Men det er jo litt artig at folk tørr å prøve nye ting da ! ja, anders87 vurderer visst å kanksje bytte litt ting og lakke opp.... men får jo se hva det blir til hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 18, 2008 Share Skrevet Desember 18, 2008 Skulle nesten ha fått plass på et retro-styling-museum den der Ikke ofte man ser små-gamle styla biler som er så strøkne som den der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Desember 18, 2008 Share Skrevet Desember 18, 2008 Denne bilen er vel omtrent så stygg som det er mulig en bil kan bli. Og da mener jeg SKIKKELIG STYGG!!!! Fatter ikke at det er mulig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Desember 18, 2008 Share Skrevet Desember 18, 2008 Nanananan.....BATMAN!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå