mowz Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 Hey, mange som skal på BMW treff på Rudskogen i Juni? Noen som har noen kule biler å vise frem? Blir gøy å kjøre på bane da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian-ak Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 Hey, mange som skal på BMW treff på Rudskogen i Juni? Noen som har noen kule biler å vise frem? Blir gøy å kjøre på bane da Hvis M3 E30'n min blir ferdig så kommer jeg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 Jeg kommer nok med min bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 Hvor kule vi er, er jeg ikke sikker på, men jeg har i hvert fall tenkt meg dit sammen med i hvert fall en bil og resten av "crewet". ("Crewet" er på en måte en alt-i-ett-løsning... ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 Ehh. Det glemte jeg. Min bil er nok ikke så kul den heller, men jeg satser på at det kan bli litt gøy uansett Anne: Skal du og "crewet" bo på hotellet, eller kjører dere ned på dagsturer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 Hvilken dag er det flest folk der? Lørdag eller søndag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 Anne: Skal du og "crewet" bo på hotellet, eller kjører dere ned på dagsturer? Vi har ikke for vane å gjøre ting halvveis, så "crewet" og jeg har planer om å bo på hotellet . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 Hvilken dag er det flest folk der? Lørdag eller søndag?Jeg fikk inntrykk av at det var mest folk på lørdagen i fjor, men det vet jeg nok egentlig ikke, siden jeg var nesten helt fokusert på kun banekjøringen Så for alt jeg vet kan det godt hende at det var dobbelt så mange mennesker der søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 hmm! Hvor kan jeg lese mer om treffet? Vært artig og gått og siklet litt, og fått inspirasjon. -Space Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 ":168ovxoo]hmm!Hvor kan jeg lese mer om treffet? Vært artig og gått og siklet litt, og fått inspirasjon. -Space Invitasjon kommer i Fahrfreude som er på vei til medlemmene i posten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 snakker vi om gatebiltreffet eller bmw treffet nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 BMW-treffet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 jeg kan ikke komme i år, da jeg er på bilferie i juni. og jeg som endelig har fått kjøpt meg E30 M3 får vel ta det igjen på vålertreffet.. det pleier å være mest folk det på lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 Tror et blir Våler på meg også... Litt langt til Rudskogen for oss trøndere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Mai 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2005 det er vel mest folk på lørdag regner jeg med. Må bare dra dit å se på alle de råe BMW'ne og ha det kult. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå