BalleKnalle Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 Her er den nyheten som kan revolusjonere bilindustrien. Motoren er flyttet til hjulene. Det mest oppsiktsvekkende med den nye bilen er motoren. Mitsubishis nyvinning har motor i bakhjulene, istedenfor under panseret. Motoren skal i tillegg drives av lithiumbatterier. ( http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=104562 ) Snodige greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 Satt å las akkurat d samme! Rare greier... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 Blir vel en stund før dette blir aktuelt for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 Istedet for motortrimming blir det FELGtrimming! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 kan ikke være noe særlig og knuse en felg da.. må ikke kjøpe ny felg men også ny motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 Det kan da umulig bli bedre kjoreegenskaper. Viss motoren ligger rett ved hjulet saa maa den uavfjaerede vekten oke betraktelig. Kanskje de har tenkt paa dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 Det kan da umulig bli bedre kjoreegenskaper. Viss motoren ligger rett ved hjulet saa maa den uavfjaerede vekten oke betraktelig. Kanskje de har tenkt paa dette? Det har dei sikkert tenkt på. Trur me ser oss tilbake om 30 år å tenkjer "jøss, tudde ting var meir moderne i 2005 enn som så" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 Er nok ikke helt optimalt sånnsett, men er ikke sikkert det er så ille heller. Ihvertfall ikke hva aksellerasjon angår! Null drivverkstap, og elektromotorer har sinnsyk akselerasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 Er nok ikke helt optimalt sånnsett, men er ikke sikkert det er så ille heller. Ihvertfall ikke hva aksellerasjon angår! Null drivverkstap, og elektromotorer har sinnsyk akselerasjon. Hybridbilen Toyota Prius har f.eks en bensinmotor på 1,5 liter, 76 HK ved 5000 rpm og 111 Nm ved 4200 rpm. Den har imidlertid også en elektrisk motor på 67 HK mellom 1200-1540 rpm og 400 Nm mellom 0-1200 rpm...det sparker kan jeg love deg. Jeg forsøkte i sin tid å holde følge med en Prius med min E36 323i...jeg har vel aldri blitt så til de grader frakjørt. http://www.toyota.com/vehicles/2005/prius/specs.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 Jeg skal ALDRI ha en sånn bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå