Jump to content

Recommended Posts

Posted

Det kan da umulig bli bedre kjoreegenskaper. Viss motoren ligger rett ved hjulet saa maa den uavfjaerede vekten oke betraktelig. Kanskje de har tenkt paa dette?

Posted
Det kan da umulig bli bedre kjoreegenskaper. Viss motoren ligger rett ved hjulet saa maa den uavfjaerede vekten oke betraktelig. Kanskje de har tenkt paa dette?

Det har dei sikkert tenkt på.

Trur me ser oss tilbake om 30 år å tenkjer "jøss, tudde ting var meir moderne i 2005 enn som så"

Posted

Er nok ikke helt optimalt sånnsett, men er ikke sikkert det er så ille heller. Ihvertfall ikke hva aksellerasjon angår! Null drivverkstap, og elektromotorer har sinnsyk akselerasjon. :o

Posted
Er nok ikke helt optimalt sånnsett, men er ikke sikkert det er så ille heller. Ihvertfall ikke hva aksellerasjon angår! Null drivverkstap, og elektromotorer har sinnsyk akselerasjon. :o

Hybridbilen Toyota Prius har f.eks en bensinmotor på 1,5 liter, 76 HK ved 5000 rpm og 111 Nm ved 4200 rpm. Den har imidlertid også en elektrisk motor på 67 HK mellom 1200-1540 rpm og 400 Nm mellom 0-1200 rpm...det sparker kan jeg love deg. Jeg forsøkte i sin tid å holde følge med en Prius med min E36 323i...jeg har vel aldri blitt så til de grader frakjørt. :shock:

http://www.toyota.com/vehicles/2005/prius/specs.html

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...