Aguilera Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 Eyh, er jo samme frontlyktene som jeg har det jo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 Eyh, er jo samme frontlyktene som jeg har det jo.... Det finnes faktisk en bil med et par skikkelige "pupper" av noen frontlykter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 Dæven den Corvetten som var i bakgrunnen, den var rålekker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 Dæven den Corvetten som var i bakgrunnen, den var rålekker. Corvette ? ...hvor ? ...hvilken Corvette ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 Tenk om det er en ombygd Mann 2.0i? Fin 'Vette i bakgrunnen på Porsche-bildet ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 akkurat slik jeg liker det: store frontlykter og 2 trange enderør.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 akkurat slik jeg liker det: store frontlykter og 2 trange enderør.... To trange enderør ? ...hmmm...hver sin smak...og Porschen er da rimelig grovkalibret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 akkurat slik jeg liker det: store frontlykter og 2 trange enderør.... Hehehe, dirty bastard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 akkurat slik jeg liker det: store frontlykter og 2 trange enderør.... Jøssenamn....det var da liberalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tort Skrevet Mai 14, 2005 Share Skrevet Mai 14, 2005 Sjekk de felgene da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfanatic Skrevet Mai 14, 2005 Share Skrevet Mai 14, 2005 De fineste originale felgene jeg har sett hittills iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 16, 2005 Share Skrevet Mai 16, 2005 De fineste originale felgene jeg har sett hittills iallefall! Mener du Porschen´s felger ? ...husk at modellen (928) er 27 år gammel og jeg tror heller ikke at bildet er helt nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 16, 2005 Share Skrevet Mai 16, 2005 Tenk om det er en ombygd Mann 2.0i? Fin 'Vette i bakgrunnen på Porsche-bildet ja. Enig med BMWe9 ...ser ikkje nokon Corvette !!!. på det bilde?? nei....? men ser ein fin 928!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 18, 2005 Share Skrevet Mai 18, 2005 den vetten var rå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 18, 2005 Share Skrevet Mai 18, 2005 Tenk om det er en ombygd Mann 2.0i? Fin 'Vette i bakgrunnen på Porsche-bildet ja. Enig med BMWe9 ...ser ikkje nokon Corvette !!!. på det bilde?? nei....? men ser ein fin 928!!!!! Ser dere driver å snakker om en Porche på bildet, men hvor i h"#¤&/((%¤#W er den da... Ser bare en NICE Corvette jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå