seini Skrevet September 18, 2005 Share Skrevet September 18, 2005 jeg mener nå at hvis du har lyst til å kjøpe lambo dører så kjøper du lambo dører. ikke la andre bestemme hva du skal ha på din bil. det er jo du som skal vere fornøyd med bilen din, ikke alle andre. det handler jo om å kjøre sin egen stil mener nå jeg. Er faktisk ikke annet enn helt 100% enig. Synes det er bra at noen skiller seg litt ut og gjør slik som de vil. De bør få lov til sånt uten at de blir slakta av orginalpolitiet. Feks den lilla cab'en med aluvinge og monsterfront. Personlig synes jeg ikke det er "pent," men jeg synes faktisk det er ganske rått med slike biler, der folk tør gjøre litt mer ekstreme ting! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet September 18, 2005 Share Skrevet September 18, 2005 Legg hodet ditt på innstigingslisten du, så skal jeg vise deg det eneste de dørene der duger til... Hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 18, 2005 Share Skrevet September 18, 2005 Det er kule dører da.. Men, er det virkelig verdt pengene? Jeg antar du må lakkere om bilen etter å ha montert også.. Og da blir det fort noen kroner for å åpne dørene på det viset liksom.. Eneste når du skikkelig kan vise folk at du har de type dørene er jo når du tar bilder av bilen din eller stiller den ut.. Jeg håper ikke du er så harry at du parkerer bilen med dørene oppe osv.. Så om du synes det er verdt det, å legge 20000kr + evt omlakkering i bilen, så gjør det. Men, har du andre ting på bilen du kunne valgt å brukt 20000kr på, så gjør nå heller dette først.. Dessuten må du vel ha en bil som er såpass gjennomført at den vil kle lambo-dører, og det koster jo litt det også Lykke til uansett, jeg har vurdert slike dører selv, men blir nok for mye penger for noe som ikke smaker så veldig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
damien Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 Harry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 Jeg håper ikke du er så harry at du parkerer bilen med dørene oppe osv.. Det er vel ingen som er så harry? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer_boy Skrevet September 19, 2005 Forfatter Share Skrevet September 19, 2005 lambo dører skal bli ..er på jakt etter en E46 coupe nå. skal ikke styles så mye bare bilen blir fin. kanskje jeg skifter ut motoren til noe stort. må bare finne meg en passende bil først da. lambo dører er ikke så dyrt og bilen skal uansett lakkeres svart som faen. jeg elsker svart farge på BMW. noen som vet om det går ann å ha flakes i svart lakk ser man noe av dem da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 Jeg håper ikke du er så harry at du parkerer bilen med dørene oppe osv.. Det er vel ingen som er så harry? Kjenner til en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer_boy Skrevet September 20, 2005 Forfatter Share Skrevet September 20, 2005 Jeg håper ikke du er så harry at du parkerer bilen med dørene oppe osv.. Det er vel ingen som er så harry? Kjenner til en hehe..kjenner noen som pleier å gjøre d. men nei jeg er ikke så harry at jeg gjør det..men det kan hende at jeg lar døra eller dørene være åpne uten å ville brife Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
utennoe Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 jeg synes lambodører er det tøfast jeg har sett men det passer bare på en bmw som er sikkelig styla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 Hvis det først skal være "lambo" dører passer de best til...Lamborghini og Mercedes-Benz SLR. Personlig har jeg mer sansen for denne gamle klassikeren, men den har "måkevinger"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå