Gunnar Skrevet Mai 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2005 Hahahah, sjef !! Menneh går det an å få trykket den logoen på et annet plagg? Feks en "jentetopp"? Åo jea! Tenker jeg legger ut shoppen senere i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 Ja gjør det!! Kjempe!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 Hahahah, sjef !! Menneh går det an å få trykket den logoen på et annet plagg? Feks en "jentetopp"? Åo jea! Tenker jeg legger ut shoppen senere i dag. \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 Et fint tiltak...kom med adressen da ...den FWD-sucks-bimmers.no bumper stickeren må jeg bare ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 Bra bra bra!! begynner å ta av det her nå reklame er alltid kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c_ellef Skrevet Mai 13, 2005 Share Skrevet Mai 13, 2005 Hva med å få den trehjuls FWD stickeren trykt på en t-skjorte? Det vil jeg ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Mai 13, 2005 Share Skrevet Mai 13, 2005 det kan du fikse selv går jeg utifra, du må bare redigere det slik du vil ha det på t skjorten, så sende det til de som trykker. det er jo det de som bestiller gjør. dere kan vell gå til noen som trykker der dere holder til og. koster 130 her i byen iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jelpoole Skrevet Mai 25, 2006 Share Skrevet Mai 25, 2006 jeg er nødt tilå ha et par sånne klistremerker skal kjøpe senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mai 25, 2006 Share Skrevet Mai 25, 2006 ja, skal ha både t-shorte og klistremerke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Mai 25, 2006 Share Skrevet Mai 25, 2006 Hva med å få den trehjuls FWD stickeren trykt på en t-skjorte?Det vil jeg ha! hehe, da er vi to! den trehjuls FWD merket var jo bare sinnsykt tøft da! holt på å le så j datt ut av sofaen j! MÅ ha!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
calitri Skrevet Mai 25, 2006 Share Skrevet Mai 25, 2006 i ska ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mai 25, 2006 Share Skrevet Mai 25, 2006 Vær så snill ! gjør noe med Logo'en... den ser ikke ut... hva med å bare ha en vektorisert verson av noen her på forumet sin BMW. F.eks den Alpina B10 Bi-trubo'en eller noe annet som tar seg litt ut... Syns den tegningen av den BMW-en bare gir et enda klarere signal om at bimmers.no er et useriøst forum, hvilket det IKKE er... jeg sier ikke dette for å være guffen, Gunnar. Initiativet er kjempeflott! Fiks en annen logo så kanskje jeg bestiller en.. hvem vet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Mai 25, 2006 Share Skrevet Mai 25, 2006 Jeg vil ha en t skjorte med strøken m3 med BBS felger og bimmers.no reklame på Morsomt det klistremerket ja, fått den teksten på t-skjorta hadde vært gull. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mai 26, 2006 Share Skrevet Mai 26, 2006 Artig! Meget bra med at man kan redigere og bestemme litt selv. Gjør det bedre for oss, og bedre for deg Gunnar! Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Mai 26, 2006 Share Skrevet Mai 26, 2006 Synst det er fantastisk forum jaffal... topp dette , men lag litt mer seriøs logo. Få hjelp av noen photoshoppere eller no! Keep up the good work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå