Gunnar Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 Har nå satt opp en webshop med bimmers.no merchandise! Trykk her for å komme til bimmers.no's ass spanking webshop! (åpnes i nytt vindu) Prisene er i amerikanske dollar, og må derfor ganges med ca. 6.2 nå for tiden for å få norske priser. Frakten er ca. 40,- NOK for en t-skjorte. Se ratene her: http://www.cafepress.com/cp/info/help/cpshipping.aspx#1 For å informere litt mer om hva hele shoppen er: Shopen er hos et firma som lever av å drive webshops for andre, hvor de tar seg av alt. De trykker og sender per bestilling, og dere betaler via kort direkte til de. Derfor har jeg null med denne å gjøre annet enn at jeg velger produkter og trykk. Det går mest i tekstiler, type topper, t-skjorter, etc., og alt er i lyse farger. Svart og andre mørke farger er dessverre ikke tilgjengelig på nåværende tidspunkt, men vil muligens bli tilgjengelig senere. For å vite hva det var snakk om før jeg publiserte adressen til webshopen testet jeg den for et par uker siden. Bestilte en t-skjorte og noen stickers. Det tok ca. 10 dager fra bestilling til pakken lå i postboksen min. Alt ser veldig bra ut, men t-skjorten var litt stor. Jeg bruker vanligvis M (litt trangt) og L, og bestilte denne i L, den var mye større enn de L jeg er vant med, men så pleier jeg å gå etter de som er litt "slim fit". Liker ikke å ha de pløsete. Bilder her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=6552 Kan også legge til at det er lagt på ca. en tier på prisene som går tilbake til bimmers.no. En symbolsk sum egentlig. Skal noen åpne en egen shop setter jeg forøvrig stor pris på om dere kan bruke 'bimmers' som referrer. Da støtter dere sidene her uten å røre en finger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 Her var det mye digg skulle hatt meg en slik t-shorte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 Her var det en hel del ja Nice Gunnar. Må vell bestille div. da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 Rå bra Gunnar Vi må jo behold navnet: Bimmer.no's ass spanking webshop. Det hadde tatt seg ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 Hey, skikkelig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pmkweb Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 Hadde vært bra med artikler uten den oppbrukte bmw illustrasjonen! hadde nok anskaffet meg noe derfra hadde det ikke hvært for den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2005 Hadde vært bra med artikler uten den oppbrukte bmw illustrasjonen!hadde nok anskaffet meg noe derfra hadde det ikke hvært for den! Hinter litt til dette i den andre tråden, altså at noe annet kanskje hadde vært moro. Kan ikke du mekke en fet logo-sak vi kan bruke? Har ikke tid/peil til slikt. Skriften kan godt være der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 Likte heller ikke den jalla-Bmw'n i logoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Mai 13, 2005 Share Skrevet Mai 13, 2005 Likte heller ikke den jalla-Bmw'n i logoen Ikke jeg heller likte den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2005 Det er ingen som tvinger dere til å kjøpe. Fiks gjerne noe bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 13, 2005 Share Skrevet Mai 13, 2005 Hehhe, synes den bilen er kul jeg, skulle bare vert en rød E36 så hadde jo alt vert perfekt hehe... Menneh...tenker jeg kjøper den der Classic Thong`en vertfall Sikkert en singlet også når lønna kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Mai 13, 2005 Share Skrevet Mai 13, 2005 Konge.. blir vel en bestilling eller 2 etter vert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mai 13, 2005 Share Skrevet Mai 13, 2005 Hva med bimmers.no showskilt? Noe ala: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loke Skrevet Mai 13, 2005 Share Skrevet Mai 13, 2005 Dette er jo drit bra! Kokte opp en logo her jeg, siden bimmers.no liksom ikke har en egen virker det som. Men hva synes dere? Dette er en M5 grill. Denne kan speilvendes osv.. størrelseforholdet, fonten og grillen kan jo forandres på også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 13, 2005 Share Skrevet Mai 13, 2005 Kommer bare med en liten en jeg også da ? Går jo også an å sette Bimmers.no på siden også da, men dette var en rask en i skiltet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå