Gå til innhold

Ambulansen måtte stoppe for Mette-Marit-kortesje...


Siv
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg mener kongefamilien ikke kan klandres for dette. Synes de virker ganske jordnære, så om de hadde visst om det, og det hadde vært opp til dem, så tror jeg nok de hadde sluppet den frem uten å nøle. Det var jo en enkelt politimann som gjorde dette her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan ikke klandre kongefamilien for dette, men de der ekle folka som snylter på staten fra de er født til de dør har jeg for min del fått nok av. Kongefamilen er bare dårlig reklame for norge. Ikke er de spesielt pene, ikke gjør de noe. Eneste de gjør er å møte andre statsoverhoder, å når de gjør dette trenger de jo tolk for de eier jo ikke kunnskaper om språk.

Hvem trenger å pusse opp lysekronene sine for 10 mill? INGEN! untatt kongefamilien...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, lurer på hvem som må betale når Dronning Sonja vil ha nytt porselens servise....????? Eller nytt sølvbestikk :P Faen asså, kom dokke i jobb og gå foran som et godt eksempel for resten av folket heller!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, lurer på hvem som må betale når Dronning Sonja vil ha nytt porselens servise....????? Eller nytt sølvbestikk :P Faen asså, kom dokke i jobb og gå foran som et godt eksempel for resten av folket heller!!
se her ja...ei så dele mine meininger! Ligge vel i blodet siden me e fra rogaland 8)

Trenger ikke være fra Rogaland for å være enig.... Jeg støtter deres meninger 100% jeg... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står at ambulansen ikke vart stoppet fordi det var kongelige i kortesjen, men fordi politimannen såg for seg ein kollisjon... JAGGU!!!

Det er det største dritet eg har hørt!

Hadde eg køyrt ambulansen hadde eg meia ned heile Mette Marit... Takle ikkje tryne på den kjerringa... DOPVRAK er det ho er!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kongefamilien kan overhode ikke klandres! Derimot kan politiet klandres så det holder! Tenk om denne ungen som hadde vært alvorlig skadet, og det sto om sekunder! Det kunne i værste tilfelle endt med at ungen døde pga den IDIOTISKE politimannen. INEGN TING SKAL STOPPE EN AMBULANSE UNDER UTRYKKNING!!!! DET FINNES OVERHODE INGEN UNSKYLDNING FOR DENNE POLITIMANNENS OPPFØRSEL!! HAN BØR BLI AVSKJEDIGET MED DET SAMME!!!!!

Jeg trodde politiet viste bedre.... :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, lurer på hvem som må betale når Dronning Sonja vil ha nytt porselens servise....????? Eller nytt sølvbestikk :P Faen asså, kom dokke i jobb og gå foran som et godt eksempel for resten av folket heller!!

Kongefamilien har jo ikke så rent lite penger selv iom. at arven fra Dronning Victoria av England (Dronning Maud var hennes barnebarn) i dag trolig har en verdi på et par milliarder kroner. :wink:

Jeg er forøvrig en erklært republikaner, men kongefamilien virker etter min mening generelt som en familie med en god bakkekontakt. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...