Fredrik Skrevet Mai 13, 2005 Share Skrevet Mai 13, 2005 En god pinse og en hyggelig 17. mai feiring ønskes til dere alle fra Danmark også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fannrem Skrevet Mai 13, 2005 Share Skrevet Mai 13, 2005 God pinse ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mai 13, 2005 Share Skrevet Mai 13, 2005 Hmmm...tror jeg nok må ofre pinsen for å behage avguden examen jeg... Nnnghh! Kjipt ass.... får vel holde av kvelden på 16..... er jo flere avguder som må behages Uansett; GOD PINSE og ha en Hurramegrundt 17. MAI FEIRING! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 13, 2005 Share Skrevet Mai 13, 2005 God pinse ja.... Men examen her i gården oxo Den første ble jeg ferdig med i dag, medisinsk laboratorieteknologi, bare 5 igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mai 13, 2005 Share Skrevet Mai 13, 2005 God Pinse! Har forresten 9 dager ferie nå, bare så det er nevnt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 13, 2005 Share Skrevet Mai 13, 2005 En god pinse og en hyggelig 17. mai feiring ønskes til dere alle fra Danmark også. Tar du frem det norske flagget den 17.? Går kanskje i tog også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Mai 13, 2005 Share Skrevet Mai 13, 2005 God helg, god pinse og god 17. mai. Fin kombo Jeg burde vel egentlig også øv til eksamen... men jeg klarer bare ikke å ta den alvorlig nok. Pluss, vi har 10 eksamener. Så jeg har gitt opp. Kan jeg det ikke, så er jeg fuck'd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 13, 2005 Share Skrevet Mai 13, 2005 god pinse alla saman! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 13, 2005 Share Skrevet Mai 13, 2005 god pinse og god 17. mai!! hilsen en som skal jobbe hver dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Mai 13, 2005 Share Skrevet Mai 13, 2005 God pinse til alle. Jeg må kobbe 17 mai Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Mai 14, 2005 Share Skrevet Mai 14, 2005 God Pinse til alle sammen. Blir nok en bra fest med lady and the champ i kveld. Bortsett fra at jeg akkurat fikk greie på at polet er stengt..... KRISE! men man får samle sammen restene fra forrige gang. Eller er det examen som gjelder her oxo. mellom 50 og 80 bilder på en måned.... sukk hardt og være fotograf. ha en flott pinse og en solrik 17. mai Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet Mai 14, 2005 Share Skrevet Mai 14, 2005 Da drar jeg på båten til samboer'n og blir der til over 17. mai! God pinse og en riktig god 17. mai!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå