Gå til innhold

1991 Calibra med turbo VS 1996 BMW 325i med Kompressor.

PenguiN-
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

mirakulix, bilen skal til lakkering, nye 18" på vei, ny styling, nye lys forann og bak, ny dekor, ny vinge, noe interiør osv, DENNE skal bli nord norges peneste ;)

Legger ut bilde når den er fiks ferdig (1-2 mnd..) :)

Jeg håper for guds skyld ikke jeg ser Monsterface fronten kombinert med lexus baklys og cupwings da :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i det hele tatt vurdere Skropel spør du meg.

Fordi det er noen som vurderer og kjøre kvalitet og ikke bayerskmakk verk dritt!!! derfor!!"#¤%%!"#

eeeeeh..å skropel er hva? japansk? :stupid:

kvalitet å ja..jaja..

Opel er da faen ikke noe japansk dritt!!, det er tysk bil det da din nisse!..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i det hele tatt vurdere Skropel spør du meg.

Fordi det er noen som vurderer og kjøre kvalitet og ikke bayerskmakk verk dritt!!! derfor!!"#¤%%!"#

eeeeeh..å skropel er hva? japansk? :stupid:

kvalitet å ja..jaja..

Opel er da faen ikke noe japansk dritt!!, det er tysk bil det da din nisse!..

eeeh..lav iq skjønner jeg..var det som var poenget her da.. klager på at bmw er bayersk makkverk mens opel er kvalitet..kommr fra samma nazilandet så da bør du ikke klage så mye..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..jeg har hatt opel selv for mange år siden men ikke kadett..nabo`n har bygd en E Kadett med turbocalibra-motor. Han er lakkerer/mekaniker(noe som trengs når man har opel..skru skru skru døgnet rundt) så bilen ser bra ut nå..men rustmagneter er det faen meg..å smeller det så er det som å kræsje en sardinboks :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ett ordtak heromkring:

Opel å røst, e fattimann's trøst!!!!!

Hadde en kamerat som hadde en GSi engang, den var ødelagt av rust... Kjøpte den for 30k og solgte den igjen ett år senere for 1,5k... Det er jaggu kvalitet det.....

:roll:10_5_135[1].gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å krangle om hvilke bilmerke som er best og dårligst er å synke på ett utrolig lavt nivå.

BMW har ikke så veldig bedre kvalitet enn Opel så det er sagt, ikke bedre enn Ford heller.

Opel er vel delvis engelsk akkurat som Ford.

Personlig så digger jeg ikke ett bilmerke.

Jeg kan like enkelte bilmodeller til ett bilmerke men ikke ALT ett bilmerke lager. Alle bilmerker lager noen gode modeller og noen dårlige modeller. Til og med Porsche har laget biler som er drittbiler i mine øyne. Samme med Ferrari. Kunne gjerne tenkt meg noen Opel og Ford modeller jeg og mange BMW modeller jeg aldri i verden hadde giddi å hatt. Jeg liker ikke BMW men jeg liker BMW 328i 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kunne tenkt meg Mange bmw-modeller..men faen ikke en eneste Opel..alle ruster..til og med nybilene! Tråden handlet om en turbo-calibra og en 325 kompressor..og den med Noe som helst fornuft vet vel hva som er det beste valget der..

selv om denne kompressor-bmw`n virker som et halvferdig prosjekt da eier skriker etter dør,felger etc og alt mulig rart på kjøp og salg :?

selg kompressoren til meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...