Gå til innhold

noen som skal til Molde på Midtnorsk Gatebiltreff i dag da?

Anbefalte innlegg

Byttet vel med en 325tds. Felgene låg baki, mye rart visst på de. hehe, slik går det når enn ikke har peiling på å kjøre... :P

Csiturbo: Hørte veldig til feiltenning her en dag du var i Eidsvågen. Eller var det oe annet. Blir godt å se denne bilen i "storform". Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byttet vel med en 325tds. Felgene låg baki, mye rart visst på de. hehe, slik går det når enn ikke har peiling på å kjøre... :P

Csiturbo: Hørte veldig til feiltenning her en dag du var i Eidsvågen. Eller var det oe annet. Blir godt å se denne bilen i "storform". Lykke til.

hehe... var ikke min bil vi kjørte da, var aafløy sin twin turbo det, drev å skulle prøve å få den til å gå litt reinere... kjørte med breibånds lamba men det var en gassspjell sensor som ikke var helt i form som lurte oss endel... :P den bilen er hos turbo teknikk(trygve karlsen) nå og skal mappes opp skikkeli, minimum 700hk/900nm på bakhjula før han som eier den gidder å hente den igjen... :):):) det blir morro..... :)

Jeg får tilbake motoren min fra Autotrim(tore østhus) i neste uke jeg... da blir d mye skruing gitt... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja d var min gamle bil ja. bilen var for og nevne d STRØKEN så godt som kan strøkent vær når jeg hadde den. jeg såg den ikke på dette treffet men såg den i ålesund der bilen sto med 16" felger og var ikke særlig pen. motoren er ikke noe jalla turbo bygg den er påkostet 145000 og alt er bare gromme deler. denne bilen var nok sannsynligvis en av norges råeste m3 og den er jo publisert i en rekke bilblader. jeg solkte den for 280000. det som er litt synd er jo att den blir brukt til alt mulig og er ikke en show bil som det bør vær. biler taper seg fort når de blir brukt slik som nå. håper daniel får d han vil ha for bilen for hans del. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... var ikke min bil vi kjørte da, var aafløy sin twin turbo det, drev å skulle prøve å få den til å gå litt reinere... kjørte med breibånds lamba men det var en gassspjell sensor som ikke var helt i form som lurte oss endel... :P den bilen er hos turbo teknikk(trygve karlsen) nå og skal mappes opp skikkeli, minimum 700hk/900nm på bakhjula før han som eier den gidder å hente den igjen... :):):) det blir morro..... :)

Jeg får tilbake motoren min fra Autotrim(tore østhus) i neste uke jeg... da blir d mye skruing gitt... :)

Stemmer det, den var svart den. *glemsk* Hørte du var med Børge og lånte ja. Blir vel grom den til slutt. hehe. Lykke til da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...